نویسنده: نیما فرشین
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵

سازندگان بازی Evolve کار روی پروژه تازه‌ ای را آغاز کرده‌ اند

طبق اعلام وبسایت IGN، استودیو ترتل راک (توسعه‌دهنده آثاری چون Left 4 Dead و Evolve) کار روی پروژه تازه‌ای را آغاز کرده و برای توسعه آن در حال استخدام کارمندان جدید است. با زومجی همراه باشید.

لیست استخدام به انتشار در آمده از سوی Turtle Rock، نشان ‌می‌دهد که این استودیو، کار روی پروژه تازه و بزرگی را آغاز کرده که توسعه آن برای کنسول‌های نسل فعلی در کنار رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است. با استناد بر این خبر، ترتل راک به یک برنامه‌نویس انیمیشن نیاز دارد که در ساخت بازی‌های ویدیویی تجربه داشته باشد. آگهی استخدام منتشر شده از سوی این استودیو به شرح زیر است:

Turtle Rock در حال توسعه یک بازی تازه است  که برای کنسول‌های نسل فعلی در نظر گرفته شده و از این رو به دنبال برنامه‌نویسان انیمیشنی هستیم که بتوانند به ما در طراحی شخصیت‌هایی خاص و منحصربه‌فرد یاری رسانند.

علاوه بر این، ترتل راک برای دو شغل دیگر در این استودیو، کارمندانی استخدام می‌کند که در توضیح وظایف آن‌ها به اثر تازه این شرکت اشاره‌ نشده است. طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد که این استودیو، علاوه بر توسعه یک بازی تازه، کار روی ساخت ادامه‌ای برای Evolve را نیز آغاز کرده باشد. شرکت تیک-تو برای خرید مجموعه Evolve از THQ متحمل هزینه ۱۱ میلیون دلاری شد و توانست با انتشار اولین قسمت این بازی، ۲/۵ میلیون نسخه از آن را به فروش برساند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده