نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

سونی: اکتویژن همچنان مالک بازی Crash Bandicoot است

شرکت سونی با انتشار پستی در توئیتر خود، تأیید کرد که شرکت اکتیویژن همچنان مالک بازی محبوب Crash Bandicoot است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

آدام بویز، معاون روابط عمومی شرکت سونی، با انتشار پستی در توئیتر خود تأیید کرد که بازی محبوب Crash Bandicoot همچنان تحت مالکیت شرکت اکتیویژن قرار دارد. او در توئیتر خود نوشت:

بله! همانطور که قبلا هم گفته بودم، شرکت اکتیویژن کماکان صاحب امتیاز بازی Crash Bandicoot است.

مدتی است که شایعاتی پیرامون ساخت نسخه جدیدی از بازی محبوب و خاطره‌انگیز Crash Bandicoot ایجاد شده است. در سال ۲۰۱۴ شرکت ناتی‌داگ، خالق بازی Crash Bandicoot، گفته بود ما برای روزی که ساخت نسخه جدیدی از این سری را شروع کنیم، اید‌ه‌های زیادی در ذهن خود داریم . آرنی مِیِر از کمپانی ناتی‌داگ، در مصاحبه‌ای درباره بازگشت بازی Crash Bandicoot  به سونی گفته بود:

Crash Bandicoot یک بازی خاطره‌انگیز و نوستالژیک برای ما است و به همین دلیل هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد.

به هر حال، این اتفاقات نشان می‌دهد که ساخت این بازی به این زودی رخ نخواهد داد. مِیِر توضیح داد که ساخت نسخه جدید Crash Bandicoot یا نسخه چهارم بازی Jak & Daxter با مسیر توسعه دهندگان اخیر شرکت ناتی‌داگ همخوانی ندارد و در ادامه گفت:

من نمی‌دانم در حال حاضر این اتفاق به نقطه قوت ما تبدیل خواهد شد یا نه. ما به جای ساخت نسخه‌های جدیدِ بازی‌های کلاسیک، به ساخت بازی‌های داستان محور و سینمایی مانند بازی‌های Uncharted و The Last of Us تغییر مسیر داده‌ایم.

آخرین نسخه بازی Crash Bandicoot، با نام Crash Bandicoot Nitro Kart 2 در سال ۲۰۱۰ برای گوشی‌های موبایل منتشر شد. همچنین شرکت Activision در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود بازی Crash Bandicoot می‌تواند برای ادامه ماجراجویی‌های جدید به دنیای بازی‌های رایانه‌ای بازگردد.

همانطور که قبلا هم در زومجی خواندید، چندی پیش شعبه خاورمیانه پلی‌استیشن عکسی در توئیتر خود منتشر کرد و به زبان عربی نوشت:

تحت تعقیب...کرش کجایی؟

Crash Bandicoot

همچنین کمپانی اسباب بازی NECA ساخت نسخه جدیدی از بازی Crash Bandicoot را توسط شرکت Sony تأیید کرده بود؛ اما بعد از چند روز کمپانی NECA با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد. شاون لایدن، رئيس بخش پلی‌استیشن، نیز در مراسم Playstation Experience سال ۲۰۱۵ با تیشرتی که عکس کرش برروی آن نقش بسته بود حضور پیدا کرد و حضار تصور کردند در آن مراسم نسخه جدید Crash Bandicoot معرفی خواهد شد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

Shawn Layden - Crash Badicoot

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده