نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۸

تاکنون ۳ میلیون نسخه از بازی Dark Souls 3 به نقاط مختلف دنیا ارسال شده است

Dark Souls 3 یکی از موفق‌ترین بازی‌های امسال بود و حسابی دل طرفدارانش را به تب و تاب انداخت. به تازگی طی اطلاعاتی رسمی اعلام شده است که تا به این لحظه حدودا ۳ میلیون نسخه از این بازی، به نقاط مختلف جهان ارسال شده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی بندای نامکو، یکی از ناشران بازی Dark Souls 3، اخیرا با انتشار اطلاعیه‌ای به طور رسمی تایید کرد که تاکنون حدود ۳ میلیون نسخه از این بازی به سراسر جهان ارسال شده است. بندای نامکو در این اطلاعیه گفت که این آمار و ارقام مربوط به پخش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی می‌شود. مهمترین موارد ذکر شده در این اطلاعیه به قرار زیر است:

  • ۵۰۰ هزار نسخه از Dark Souls 3 به ژاپن و آسیا ارسال شده است.
  • ۱.۵ میلیون نسخه از Dark Souls 3 به آمریکای شمالی ارسال شده است.
  • ۱ میلیون نسخه از Dark Souls 3 به اروپا ارسال شده است.

این آمار جدید، فروش کلی سری Dark Souls را به ۱۳ میلیون نسخه می‌رساند.

منتقد زومجی، با تعریف و تمجید بسیار، نمره ۹.۵ از ۱۰ را به بازی Dark Souls 3 اعطا کرد و در نتیجه‌گیری نهایی خود از بازی گفت:

Dark Souls III از نظر گیم‌پلی شما را از برخی جهات از دیگر سولزها دور می‌کند و با خود به سمت Bloodborne می‌کشاند. اما از طرفی دیگر، اصالت و روح قسمت‌های گذشته این بازی همچنان در این قسمت دمیده شده‌اند و همان حس به شما القا می‌شود. در برخی مواقع بونفایرها و سریع‌تر شدن بازی شاید شما را کمی دلسرد کند، اما این موارد هرگز به پیکره اصلی بازی صدمه نزده‌اند و تجربه بازی را خراب نمی‌کنند. Dark Souls III یکی از با ارزش‌ترین بازی‌ های نسل هشتم است که باید آن را تجربه کنید.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده