نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

فیلم Godzilla vs. Kong تاریخ خورد،‌ اکران Godzilla 2 تا سال ۲۰۱۹ عقب افتاد

کمپانی‌های فیلم‌سازی لجندری پیکچرز و برادران وارنر که چندی پیش ساخت فیلم نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) را تایید کرده بودند سرانجام تاریخ اکران این فیلم را مشخص کردند. همچنین اکران فیلم گودزیلا ۲ (Godzilla 2) تا سال ۲۰۱۹ عقب افتاد. با زومجی همراه باشید.

در سال ۲۰۱۴ ریبوت فیلم گودزیلا براساس هیولای قدیمی و محبوب ژاپنی توسط گرث ادواردز، ساخته و اکران شد و حال این فیلم بخش اول مجموعه سینمایی هیولایی کمپانی لجندری پیکچرز و برادران وارنر شناخته می‌شود، بخش بعدی این مجموعه فیلم Kong: Skull Island  است که در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. اخیرا کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های این مجموعه یعنی Godzilla vs. Kong را مشخص و اعلام کرده که فیلم گودزیلا ۲ از این مجموعه، تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است.

طبق خبری که سایت ورایتی منتشر کرده است، فیلم Godzilla vs. Kong در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) و فیلم گودزیلا ۲ با ۹ ماه تاخیر در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. پیش از این فیلم گودزیلا ۲ قرار بود در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. این تغییر در زمان اکران، مشابه فیلم‌هایی چون بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و ددپول (Deadpool) است که استودیوهای آنها از اکران این فیلم‌ها در تابستان نگران بودند و توانستند در فصل دیگری از نظر تجاری  موفق عمل کنند.

تولید فیلم Kong: Skull Island بتازگی به پایان رسیده است و پیش از این تصاویری از پشت صحنه فیلم  و تصاویری هوایی از صحنه‌ی فیلمبرداری آن منتشر شده بود، داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند و در این جزیره با موجودات عجیب و غریب از جمله یک میمون غول‌آسا مواجه می‌شوند.

در فیلم بازیگرانی چون تام هیدلستون (بازیگر فیلم Thor)، بری لارسن، ساموئل ال جکسون و جان گودمن به کارگردانی جردن وُت رابرتز حضور دارند. این فیلم در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده