// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی موبایل Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Blazing توسط باندای نامکو معرفی شد

باندای نامکو با بازگشایی وب‌سایتی جدید، از بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Blazing رونمایی کرد. این بازی برای دستگاه‌های موبایل منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با اتمام مانگای ناروتو و رو به پایان بودن انیمه این مجموعه بسیاری از طرفداران احتمال می‌دادند که باندای نامکو بعد از انتشار بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 تا مدتی دیگر به سراغ این مجموعه نرود. با این حال، مدتی قبل این ناشر با ثبت نام‌های تجاری Narutimate Blazing در ژاپن و Ultimate Ninja Blazing در اروپا به شایعاتی پیرامون انتشار شماره‌ای جدید از مجموعه ناروتو برروی کنسول‌ها دامن زد.

اکنون باندای نامکو رسما از تازه‌ترین بازی ناروتو شیپودن با نام Ultimate Ninja Blazing رونمایی کرده است. نکته جالب انتشار این بازی برای پلتفرم‌های موبایل اندروید و iOS است که احتمالا باعث خوشحالی بازیکنان موبایلِ طرفدارِ ناروتو خواهد شد. متاسفانه هرچند باندای نامکو رسما وب‌سایتی را برای این بازی بازگشایی کرده، با این حال هنوز جزییاتی از بازی منتشر نشده است. طبق گفته‌ی باندای نامکو این بازی رایگان (free-to-play) بزودی در سال ۲۰۱۶ تنها برای کشور «ژاپن» عرضه می‌شود.

باتوجه به تصاویر وب‌سایت بازی هرچند شاهد نام شیپودن در ابتدای نام بازی هستیم، با این حال تصاویری از شخصیت‌های جوان این مجموعه به چشم می‌خورد. این بازی با همکاری باندای نامکو و کمپانی موبایل گِری (GREE) تولید می‌شود.

منبع: Destructoid و Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده