// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹

دو بازی موبایل Animal Crossing و Fire Emblem کمپانی نینتندو رایگان خواهند بود

با انتشار اپلیکیشن Miitomo در کشورهای غربی، اکنون نینتندو از رایگان بودن دو بازی موبایل بعدی خود یعنی Animal Crossing و Fire Emblem خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با موفقیت Miitomo، اپلیکیشن اجتماعی نینتندو، این شرکت همانطور که انتظار می‌رفت قصد گسترش حضور خود را در پلتفرم‌های موبایل دارد. طبق گفته‌های وب‌سایت وال‌استریت ژورنال و بعد از اعلام رسمی نینتندو در هفته‌های گذشته، این شرکت به زودی دو بازی Animal Crossing و Fire Emblem را به صورت رایگان (free-to-play) برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر خواهد کرد.

مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، Animal Crossing و Fire Emblem نیز از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کنند. متاسفانه هنوز جزئیاتی از ویژگی‌های این خریدها و نحوه تاثیرشان برروی گیم‌پلی بازی منتشر نشده است. طبق گفته‌ی نینتندو هر دو بازی دارای «عناصر برجسته‌تری» نسبت به Miitomo خواهند بود. نرم‌افزار اجتماعی Mitomo در مدت زمان کوتاهی از زمان انتشار توانسته ۱۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

به دنبال رونمایی از این دو بازی در هفته‌‌های گذشته، برخی از طرفداران نینتندو به دلیل عدم رونمایی از بازی های مطرح‌تر شرکت نینتندو مانند زلدا یا ماریو برای تلفن‌های هوشمند، انتقاد‌هایی را کرده بودند. تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو، در جریان جلسه سوال و جوابی دلیل رونمایی از دو بازی Animal Crossing و Fire را تنوع بازی‌ها اعلام کرده بود. طبق گفته‌های کیمیشیما، Animal Crossing برای محبوبیت میان کودکان و بانوان و Fire Emblem، جهت ایجاد ارتباط مستحکم‌تری با «طرفداران سرسخت» عرضه خواهن. شما می‌توانید سخنان کامل رئیس نینتندو را در زومجی مطالعه کنید.

طبق اعلام وال‌استریت ژورنال نینتندو قصد دارد تا پایان مارس ۲۰۱۷ چهار بازی دیگر را جدای از Miitomo منتشر کند.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده