نویسنده: نیما فرشین
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۷

معرفی بازی موبایل ایرانی «خوش رکاب»؛ اشتباه کنید امتیاز بگیرید

«خوش رکاب» نام اثری است که به وسیله استودیو آروند توسعه یافته و با سبک کاملا متفاوت خود می‌تواند در میان بازی‌ های موبایل شما، جایگاه خاصی بدست آورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آیا سایپا مطمئن‌ترین شرکت خودروسازی جهان است؟ اگر با اطمینان کامل به این سوال پاسخ منفی می‌دهید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید! مسلما سایپا مطمئن‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان است، اما فقط در دنیای بازی خوش رکاب، نه جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم. در دنیای خوش رکاب هر حقیقتی، غلط و هر دروغی صحیح تلقی می‌شود و اگر زندگی‌تان اینگونه در جریان بود، مسلما سایپا می‌توانست از شرکت بنز هم پیشی بگیرد. خوش رکاب اثر به شدت خوش‌ساخت و نوآورانه‌ای است. مسلما با شنیدن نام خوش رکاب حتما فکر می‌کنید که این اثر یک بازی اتومبیل‌رانی است، اما این بازی منحصربه‌فرد تنها در پوسته ماشین‌سواری گنجانده شده و گیم‌پلی آن بیشتر شبیه به بازی‌های فکری است.

Khosh rekab 11

همانطور که گفته شد، در نقش راننده‌ای ظاهر می‌شوید که باید حواس‌تان را برای زیر نظر گرفتن دو مورد حیاتی جمع کنید: بنزین باقی مانده در باک خودرو و سوال‌هایی که باید به آن‌ها پاسخ دهید. سوال‌ها ساده‌اند و عموما ریشه‌های کلیشه‌ای دارند، اما پاسخ‌‌هایی که ما به این سوالات می‌دهیم نکته مثبت گیم‌پلی خوش رکاب به حساب می‌آید. در بازی تا زمان اتمام کامل سوخت فرصت دارید که به سوال‌هایی که از شما پرسیده می‌شود پاسخی اشتباه دهید و به عنوان پاداش بنزین دریافت کنید. در بازی دو کلید صحیح و غلط در اختیارتان قرار گرفته که باید به ترتیب از آن‌ها برای سوال‌هایی با پاسخ اشتباه و صحیح استفاده کنید. اما ندانستن هم عیب نیست و اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانید، می‌توانید با انتخاب گزینه بعدی مانع از هدر رفتن سوخت شوید.

Khosh rekab 22

با پاسخ دادن به سوال‌ها و دریافت بنزین بیشتر، یک پاداش دیگر نیز بدست می‌آورید. با هر پاسخ صحیح بر میزان سطح نیتروی خودروی شما افزوده می‌شود. هنگامی که این سطح به حد‌اکثر ظرفیت خود برسد، نیتروی ماشین فعال شده و می‌توانید با سرعتی سرسام‌آور مسافتی طولانی را بپیمایید. با پیمودن مسافت بیشتر سکه‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اتومبیل را تقویت کرده و خود را برای ثبت رکوردی بهتر آماده کنید. با این وجود، جمع‌آوری سکه کار به شدت زمان‌بری است و می‌توانید تنها با پرداخت کمی پول نقد، در کنار حمایت از این استودیوی خوش‌ذوق، در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید. در پایان باید گفت، خوش رکاب از آن دسته بازی‌هایی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت و اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده روی گوشی اندرویدی خود هستید، این اثر می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

دانلود از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده