// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۲

امسال منتظر بروزرسانی های بزرگ بخش چندنفره GTA V باشید

کمپانی راک‌ استار بخش چندنفره بازی Grand Theft Auto V را فراموش نکرده و قصد دارد تا با ارائه انواع بروزرسانی‌های بزرگ و کوچک آن را کامل‌تر از گذشته کند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

راک‌استار از محتواهای جدید بخش چندنفره بازی GTA V که اواخر امسال عرضه خواهند شد رونمایی کرد. طی یک پست در وبسایت راک‌استار نیوزوایر، سازندگان به هواداران بخش چند‌نفره این بازی اعلام کردند که گوش به زنگ باشند زیرا طی یک بروزرسانی ویژگی‌های گسترده و بسیار زیادی در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت.

یکی از این ویژگی‌ها که با نام Further Adventures In Finance and Felony شناخته می‌شود همان پیکره و حالت بروزرسانی Executives and Other Criminals را ادامه خواهد داد. در این محتوای جدید بازیکنان وارد دنیای پرسود و خطرناک قاچاق می‌شوند و در آن با بر عهده گرفتن مسئولیت‌های بزرگ، کنترل یک پایگاه عملیاتی را برای سازمان جنایی خود برای ذخیره و کنترل کالاهای مسروقه به دست می‌گیرند.

مدیریت منابع موجود را از مرکزفرمانده‌ای به دست بگیرید و کنترل خرید و فروش هر چیزی از جواهرات تا موادمخدر و تجهیزات پزشکی را از طیف وسیع خلافکاران در اختیار داشته باشید. خواسته یا ناخواسته همراه با هم‌تیمی‌ها برای حفظ سود خود در زمینه خرید و فروش با تیم‌های دیگر به رقابت بپردازید و در این راه شاهد پیروزی یا شکست تیم خود و دزدیده شدن اجناس‌تان توسط تیم دیگری باشید.

بروزرسانی Executives and Other Criminals در دسامبر سال ۲۰۱۵ منتشر شد و به بازیکنان اجازه ساخت گروه‌های جرم و جنایت را می‌داد. حال باید منتظر ماند تا عکس‌العمل طرفداران را نسبت به بروزرسانی Further Adventures In Finance and Felony مشاهده کرد.

بروزرسانی دیگر بخش‌ چندنفره بازی از سوی راک‌استار Cunning Stunts نام گرفته است. راک‌استار می‌گوید:

برای عاشقان وسایل نقلیه این بروزرسانی مسابقات جدیدی را به بخش چندنفره GTA V افزوده و طیف نوینی از بازی‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه را به بخش چند‌نفره اضافه می‌کند.

تمامی موارد بالا اطلاعاتی بوده که تاکنون از این دو بروزرسانی منتشر شده است. علاوه بر آن، راک‌استار قصد اضافه کردن حالات جدیدی از جمله Adversary را دارد. همچنین این شرکت مکان‌های جدیدی را برای حالت In and Out معرفی کرد که هفته قبل به بخش چند‌نفره GTA V اضافه شد. در آینده نیز راک‌استار قصد عرضه حالت‌های رقابتی جدیدی را دارد ولی تا به این لحظه از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرده است. این شرکت اشاره کرده که بازیکنان در آینده منتظر اتفاقات هفتگی متنوعی از جمله Time Trials باشند.

هیچ اطلاعات خاصی در خصوص زمان انتشار هر یک از بروزرسانی‌ها و رویدادهای اشاره شده ارائه نشده و ما تنها این موضوع را می‌دانیم که این موارد قبل از پایان امسال عرضه خواهند شد. قابل ذکر است که این بروزرسانی‌ها بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شوند.

ارائه یک بسته‌ الحاقی برای بخش تک‌نفره بازی GTA V همچنان در حال بررسی است ولی تعداد بسیار زیاد بازیکنان بخش چندنفره این بازی نشان می‌دهد که چرا اولویت راک‌استار بخش چندنفره GTA V است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده