نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶

نسخه بتای بازی World of Warcraft: Legion آغاز شد

بازی World of Warcraft: Legion ششمین بسته الحاقی محبوب‌ترین بازی کمپانی بلیزارد یعنی جهان وارکرفت است. نسخه بتای این بسته الحاقی که قرار است نسخه کامل آن در ۹ شهریور ۱۳۹۵ منتشر شود، از دیروز (۲۳ اردیبهشت) آغاز شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر شما نیز همانند میلیون‌ها مشترک بازی World of Warcraft مشتاقانه منتظر انتشار بسته الحاقی جدید این بازی با نام «Legion» بودید، هم اکنون می‌توانید نسخه بتا این بازی را تجربه کنید. این DLC نخستین بار سال قبل و در جریان مراسم GamesCom 2015 معرفی شد. در آن مراسم که با نمایش تریلری پرهیجان، ساخته شده به وسیله فناوری CG همراه بود، بیشتر به شخصیت King Varian Wrynn حاکم قلمرو Stormwing پرداخته شد.
بسته الحاقی Legion به نوعی دنباله‌ای بر اولین بسته الحاقی World of Warcraft با نام «Burning Crusade» است که بر روی حمله ناگهانی و همه جانبه ارتشی شیطانی، به نام «Burning Legion» به جهان Azeroth تمرکز داشت. این بسته الحاقی به بازگشت دوباره Burning Legion برای حمله‌ای دیگر تمرکز دارد که این واقعه، قبایل Horde و Alliance را وادار می‌کند برای نجات دنیای خود با هم متحد شوند. ارتش Burning Legion در تعدادی از وقایع روی‌داده در آزروث نقش داشته است. هزاران سال قبل از شروع داستان اصلی World of Warcraft آن‌ها در جنگ‌ها‌یی بر علیه Azeroth می‌جنگیدند که از آن‌ها به عنوان جنگ‌های باستانی یاد می‌شود.
ارتش Burning Legion همچنین عامل شکل‌گیری دو قبیله Horde و Alliance نیز بود، چنانکه آن‌ها گولدان، جادوگر اورک‌ها، را وادار کردند که نژادش را تغییر دهد و به Azeroth حمله کند. در Warcraft 3 آن‌ها Lich King را به وجود آوردند و تلاش کردند که دوباره همین کار را انجام دهند.
اگر شما این شانس را داشتید که نسخه آلفای Legion را بازی کنید، برای بازی با نسخه بتا باید دوباره از نو شروع به بازی کنید، چرا که تمام کاراکترهایی که در نسخه آلفای بازی Legion بودند، با شروع نسخه بتای بازی World of Warcraft Legion پاک خواهند شد.
با توجه به اینکه نسخه کامل بسته الحاقی Legion در ۹ شهریور ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد، بازیکنان زمان بسیار زیادی را بین آغاز نسخه بتا و عرضه نسخه کامل بسته الحاقی دارند تا کاملا تمام مواردی را که بسته الحاقی جدید برای‌شان به ارمغان می آورد، امتحان کنند.
خب، در این میان، بازیکنان Horde و Alliance باید خودشان را برای رویارویی با بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین تهدیدی که تا به حال Azeroth به خود دیده است آماده کنند. حتی بزرگ‌تر از رویارویی با گاروش هیل‌اسکریم و شیطنت‌های سفر در زمانش.

به نظر شما آیا بازیکنان از بسته الحاقی جدید World of Warcraft استقبال خواهند کرد؟

منبع: SegmentNext


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده