نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

شایعه: بازی Prey 2 در نمایشگاه E3 2016 معرفی می‌شود

پس از لغو شدن Prey 2 در سال ۲۰۱۴ توسط بتسدا، طرفداران این بازی از ادامه ساخت این بازی ناامید شدند. حال خبری منتشر شده که استودیو آرکِین درحال ساخت ریبوت این بازی است که در کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016 معرفی می‌شود. با زومجی  همراه باشید.

با توجه به ادعای نویسنده سایت کوتاکو، ممکن است بازی Prey 2 در کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در نمایشگاه E3 2016 معرفی شود. پیش از لغو شدن بازی Prey 2 توسط بتسدا، شایعات زیادی مبنی برساخته شدن این بازی توسط استودیو Arkane به گوش می‌رسید.

اکنون، این منبع طبق آخرین گزارش‌ها ادعا می‌کند که استودیو آرکین هنوز هم درحال ساخت بازی Prey 2 است و این بازی را در E3 معرفی خواهد کرد. زمانی که بتسدا برنامه خود را برای E3 اعلام کرد، بازی Fallout 4 منتشر شده بود، تاریخ انتشارDishonored 2  اعلام شده بود و بازی Doom نیز طی چند روز آینده منتشر می‌شود، بنابراین بتسدا باید چیزی در آستین داشته باشد تا میزبانی این رویداد مطبوعاتی  ارزش داشته باشد.

معرفی Prey 2 و احتمال معرفی شماره جدید از مجموعه Elder Scrolls قطعا هیجان زیادی به این رویداد خواهد داد. همچنین ما باید منتظر نمایش گیم‌پلی بازی Dishonored 2 نیز باشیم. البته این خبر تنها یک شایعه از گزارشی بر اساس یک منبع است که هنوز توضیحی رسمی در مورد آن ارائه نشده است.

بازی Prey سزاوار ساخت یک ادامه است و باید زودتر از این‌ها این کار انجام می‌شد. Bethesda سال گذشته هم اقدامی مشابه را در مورد بازی Doom انجام داد و پس از اینکه چند سال پیش ساخت این بازی لغو شده بود، نسخه جدید آن را معرفی کرد.

کنفرانس مطبوعاتی بتسدا قرار است در دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می‌شود و باید منتظر ماند و دید که Prey 2 هم بخشی از آن خواهد بود یا خیر.

منبع: Segmentnext

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده