نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۸

۱/۶ میلیون نفر نسخه بتای بازی Gears of War 4 را تجربه کردند

کمپانی مایکروسافت به عنوان بخشی از گزارش عملکرد ماه آوریل خود، اعلام کرد که ۱/۶ میلیون نفر نسخه بتای بازی Gears of War 4 را تجربه کرده‌اند. همچنین انتظار می‌رود که این بازی، بزرگ‌ترین بازی مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ باشد. با زومجی همراه باشید.

نسخه بتای بازی Gears of War 4 استودیوی کوالیشن، در ماه آوریل به مدت دو هفته ابتدا در اختیار طرفدارانی قرار گرفت که نسخه Gears of War: Ultimate Edition را تجربه کرده بودند و سپس تمامی کاربران گلد شبکه ایکس‌باکس هم توانستند این نسخه را تجربه کنند. حال Microsoft به عنوان بخشی از گزارش عملکرد ماه آوریل خود که به گروه تحقیقاتی NPD ارائه کرده، اعلام کرد که این نسخه را ۱/۶ میلیون نفر در مدت زمان مذکور تجربه کرده‌اند. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که «چرخ دنده‌های جنگ 4» بزرگ‌ترین بازی کمپانی در سال ۲۰۱۶ خواهد بود؛ بازی که در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و احتمال عرضه نسخه پی‌سی هم مثل Quantum Break یا دیگر بازی‌های اخیر مایکروسافت وجود دارد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که ماه آوریل، بهترین ماه در تاریخ کمپانی از نظر تعداد کاربران جهانی کنسول ایکس‌باکس وان بود. همچنین این شرکت توضیحاتی هم در مورد رویداد E3 2016 ارائه کرد که ماه آینده برگزار خواهد شد:

این یک دوره عالی برای صنعت بازیسازی است و دوست داریم از طرفداران‌مان برای حمایت‌های همیشگی تشکر کنیم. در رویداد E3 2016 که ماه آینده برگزار خواهد شد، قصد داریم اطلاعات بیشتری را در مورد برنامه‌های خود برای ارتقای سطح گیمینگ روی ایکس‌باکس وان، ویندوز 10 و ایکس‌باکس لایو ارائه دهیم.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده