نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۷

تماشا کنید:‌ اولین تریلر فصل جدید سریال Prison Break

تابستان سال گذشته بود که شبکه تلویزیونی فاکس اعلام کرد که قصد دارد یک مینی سریال ۱۰ قسمتی به عنوان دنباله سریال فرار از زندان (Prison Break) بسازد. امروز و پس از تقریبا ۱۰ ماه که از اعلام این خبر گذشته،‌ اولین تریلر فصل جدید سریال منتشر شد.

هفت سال از زمانی که ما آخرین بار مایکل اسکوفیلد را در سریال Prison Break دیده بودیم می‌گذرد. سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است یک دنباله ۱۰ قسمتی برای این سریال ساخته شود که از اکثر بازیگران محبوب سریال اصلی استفاده خواهد کرد. امروز، شبکه فاکس،‌ اولین تریلر از فصل تازه سریال فرار از زندان را منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

یکی از نکاتی که با دیدن این تریلر مشخص شد، بازگشت این سریال به ریشه‌هایش بود زیرا ما مایکلی را می‌بینیم‌ که بر خلاف تصور همگان که فکر می‌کردند مرده است، در زندانی در مراکش قرار دارد و لینکلن (برادرش)،‌ قصد دارد که وی را از زندان آزاد کند. یکی دیگر از نکات جالب تریلر، تایید حضور تئودور «تی‌بگ» بگ‌ول با بازی رابرت نپر است. او را شاید بتوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های منفور تاریخ تلویزیون به حساب آورد!

هنگامی که سریال به اتمام رسید و بعد از چندین سال خبر ساخت دنباله‌ای از آن اعلام شد، سوالات بی‌شمار بسیاری مانند اینکه مایکل چطور زنده است در ذهن طرفداران ایجاد شد. Prison Break قصد دارد به تمام این سوالات پاسخ دهد. علاوه بر ونتورت میلر (در نقش مایکل)، دومینیک پرسل (در نقش لینکلن) و رابرت نپر، از دیگران بازیگران سریال اصلی که در این فصل جدید نیز حضور دارند،‌ می‌توان به سارا وین کالیس در نقش همسر مایکل، آمائوری نولاسکو در نقش فرناندو سوکره و پاول آدلستاین در نقش پاول کلرمن اشاره کرد.

منبع: Independent


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده