نویسنده: نیما فرشین
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: ویدیو معرفی منطقه «توسان» در The Witcher 3: Blood and Wine

به تازگی سی‌دی پراجکت رد تریلری از بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 منتشر کرده که منطقه بسیار زیبای «توسان» را نشان می‌دهد. با زومجی برای تماشا تریلر همراه باشید.

داستان Blood and Wine، دومین و آخرین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt، در محیط زیبایی با نام توسان روایت می‌شود و با مشاهده تریلری که از بازی به نمایش درآمد، می‌توان فهمید که با محیطی گیرا و روستایی طرف هستیم که تمامی نقاط آن برای گشت و گذار در دسترس گیمرها خواهد بود. بی‌شک مصادف شدن نمایش این تریلر با سالگرد عرضه The Witcher 3بی دلیل نبوده و توسعه دهندگان بازی می‌خواستند که کاربران را در شادی خود با نمایش کوتاهی از این بسته الحاقی سهیم کنند.

توسان از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به جنوب فرانسه و کوهپایه‌های ایتالیا دارد و مسلما طراحان محیط بازی از چنین مکان‌‌ها زیبایی برای خلق این محیط شگفت انگیز الهام گرفته‌اند. اما زیبایی توسان بی‌دلیل نیست و بر خلاف دیگر مناطق موجود در The Witcher 3، این محیط کاملا از جنگ‌های اتفاق افتاده در امان بوده و بافتی زیبا و دست نخورده دارد. با این وجود، مردم شهر از کشتار هیولا‌ها در امان نیستند و هر از گاهی به دست این موجودات کشته یا خانه‌های‌شان ویران می‌شود. Blood & Wine قرار است بسیار بزرگ و پر محتوا باشد و به نقل از توسعه دهندگان بازی، این بسته الحاقی در حدود ۲۰ تا ۳۰ ساعت بر مدت زمان گیم‌پلی بازی اضافه می‌کند. Blood & Wine در تاریخ ‍۱۱ خرداد ماه عرضه خواهد شد.

|

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده