// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶

تماشا کنید: تصرف جهان فانتزی Total War: Warhammer با استفاده از نژاد‌های مختلف بازی

شمارش معکوس برای انتشار بازی مورد انتظار Total War: Warhammer به کمتر از یک رسیده است. سگا در این راستا تریلری جذاب را منتشر کرده است که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و آن را تماشا کنید.

بازی مورد انتظار Total War: Warhammer، محصول Creative Assembly و با همکاری Games Workshop، فردا مورخ ۴ خرداد راس ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهد شد.

ناشر همیشگی سری توتال وار یعنی Sega نیز تریلری منتشر کرده که بطور مختصر به معرفی چهار نژاد اصلی این بازی یعنی امپراطوری (The Empire)، دووارف‌ها (Dwarfs)، کنت‌های خون آشام (Vampire Counts) و پوست سبزها (Greenskins) می‌پردازد و عنوان این تریلر را «این جهان را تصرف کن» گذاشته است.

این بازی بدعت گذار تغییری اساسی در سری توتال وار است. به‌طوری که با تلفیق سبک  کلاسیک و خاطره انگیز توتال وار با دنیای فانتزی وارهمر، سبک و سیاق جدیدی در دنیای بازی‌های استراتژیک به وجود آورده و از این رو تجربه‌ی آن می‌تواند بسیار جذاب باشد. به گفته‌ی سگا این بازی و در مجموع سه‌گانه‌ی آن می‌تواند به بزرگ‌ترین و اعتیادآورترین بازی استراتژیک حال حاضر و چه بسا این نسل بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. پیشنهاد می‌کنیم این تریلر زیبا را تماشا کنید:

  | 

همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، وب‌سایت‌های معتبر دنیا امتیازهای فوق‌العاده‌ای به این بازی داده‌اند. از جمله امتیاز ۹ از ۱۰ وب‌سایت گیم‌اسپات که نمره‌ای عالی محسوب می‌شود. بخشی از سخنان دنیل استارکی، یکی از کسانی که این بازی را مورد بررسی قرار داده، در زیر قابل مشاهده است:

تصور کنید در میانه‌ی نبرد با دوست خود و بصورت هماهنگ قصد تصرف یک شهر را دارید. در آن زمان است که می‌توانید کامل بودن و عالی بودن Total War: Warhammer را درک کنید. در آن لحظه مهارت شما مورد چالش قرار خواهد گرفت و باید شرایط پیچیده‌ای را مدیریت کنید که می‌تواند منجر به نتایجی بزرگ یا بسیار ظریف شود. تصمیماتی که اتخاذ می‌کنید می‌تواند منجر به تقویت دشمن شود و نتیجه‌ی این تصمیمات تنها برگرفته از انتخاب‌های شما خواهد بود. این بازی یک شاهکار استراتژی نوبتی است که می‌توان آن را بهترین بازی مجموعه‌ی توتال وار تا به امروز دانست.

همچنین قابل ذکر است که استودیو Creative Assembly بطور همزمان در حال فعالیت بر روی بازی Halo Wars 2 است که قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود. نظر شما در مورد این بازی چیست و دوست دارید با کدام نژاد قاره‌ی کهن را تصرف کنید؟

منبع: Game Spot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده