نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

شایعه: بازیکن ها در Titanfall 2 می توانند از قلاب استفاده کنند

یکی از کاربرهای وبسایت ردیت (Reddit) که مدعی شده اطلاعات جدیدی از بازی Titanfall 2 دارد، از حضور قلاب در بازی، بزرگتر شدن نقشه‌های بخش چندنفره و تاریخ عرضه‌ی آن صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بر اساس یک شایعه که در بخش Titanfall در وبسایت ردیت مطرح شده، بازی Titanfall 2 به لطف اضافه شدن قلاب این امکان را به گیمرها خواهد داد تا با روش‌های جدید در محیط‌های بازی حرکت کنند و با دیگران وارد درگیری شوند. یک کاربر که مدعی شده از بازی بعدی استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) اطلاعاتی دارد، جزئیاتی را در خصوص گیم‌پلی Titanfall 2 ارائه داده است. او در کنار این اطلاعات و به منظور اثبات گفته‌های خودش یک طرح هنری (ظاهرا واقعی) از بازی را نیز منتشر کرده است.

قلابی که کاربر ردیت در موردش صحبت کرده به منظور «وارد شدن به تایتان خودتان، کمک به دویدن آزاد یا بازی تکنیکی مانند کشیدن دشمن‌ها در حالی که روی هوا هستند» استفاده می‌شود. TitanFall 2 ظاهراً نقشه‌های بخش چندنفره‌ی بزرگتری هم خواهد داشت.

به نظر نمی‌رسد که طرح هنری که توسط کاربر ردیت (ilovegoogleglass) منتشر شده نمایش‌دهنده‌ی قلاب بازی یا شمشیری باشد که در اولین تریلر Titanfall 2 دیده شد. هر چند این طرح با تصویر تیزری که روی وبسایت رسمی بازی قرار گرفته است همخوانی دارد. چیزهایی که این تصویر هنری نمایش می‌دهد یکسری عناصر آشنا هستند: تایتان‌ها، پایلوت‌ها و پیاده نظام که در یک صحنه‌ی علمی-تخیلی آینده‌گرایانه مشغول جنگ هستند.

titanfall_2_artwork_leak

این فرد همچنین ادعا کرده است که Titanfall 2 در ماه اکتبر (۱۲ مهر تا ۱۰ آبان) عرضه خواهد شد. شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی، در حال حاضر یک بازی دیگر را نیز برای عرضه در همین ماه در دست ساخت دارد: Battlefield 1. به گفته‌ی این شرکت هر دو بازی بتلفیلد 1 و تایتان فال 2 در سه ماهه‌ی سوم سال مالی الکترونیک آرتز قرار دارند که از ۱ اکتبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت.

همچنین شایعه‌ی دیگری در خصوص Titanfall 2 بیان می‌کند که شرکت Mountain Dew این بازی را به عنوان بازی ویژه‌ خودش برای استفاده در کنار سری نوشیدنی‌های Game Fuel انتخاب کرده است. صفحه‌ی فیسبوک طرفداران Game Fuel نشان می‌دهد که نوشیدنی‌های تبلیغاتی Titanfall 2 در دو مزه عرضه خواهند شد: انبه و گیلاس. در حالی که نوشیدنی‌های Mountain Dew معمولاً به صورت سالیانه در ماه اکتبر عرضه می‌شوند، بازی‌هایی که آنها تبلیغ می‌کنند برخی مواقع در همان ماه به انتشار می‌رسند.

شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی ریسپاون به طور رسمی بازی Titanfall 2  را در ماه آوریل معرفی کردند. رونمایی کامل از بازی در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) در کنفرانس الکترونیک آرتز صورت خواهد گرفت که در حاشیه‌ی نمایشگاه E3 2016 خواهد بود. پیشتر شرکت الکترونیک آرتز گفته بود که Titanfall 2 در پاییز پیش رو عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده