// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

آموزش Dark Souls 3: روش رسیدن به تمامی پایان بندی‌های بازی

یکی از بخش‌های همیشه جذاب سری سولز، پایان‌بندی‌های متفاوت و جالب آن است. این موضوع در Dark Souls III جذاب‌تر هم شده و برای دیدن پایان‌های مختلف لازم به انجام چندین کار است. پس با زومجی همراه باشید تا راه رسیدن به این پایان‌بندی‌ها را ببینیم.

توجه: این مطلب بخش‌هایی از داستان بازی را فاش می‌کند.

طبق معمول سری بازی‌های سولز، Dark Souls III از چند پایان مختلف برخوردار است که هر کدام را با توجه راه و روشی که طی می‌کنید خواهید دید. چهار پایان برای بازی وجود دارد که هر کدام به ترتیب نیاز به انجام کارهای پیچیده و یافتن آیتم‌های مختلفی دارند.

پایان اول: To Link the First Flame

این پایان استاندارد و معمولی بازی است. اگر به طور عادی همه کارها را انجام دهید، با این پایان ساده رو به رو خواهید شد. برای به رسیدن به این پایان نیاز به انجام ماموریت‌های خاصی ندارید. هنگامی که باس Soul of Cinder را از پای درآوردید، به سمت بونفایر بروید و سپس با پایان بازی رو به رو شوید.

Dark Souls 3 (2)

پایان دوم: The End of Fire

برای رسیدن به این پایان، باید چند آیتم را جمع‌آوری کنید. اولین آیتم، Fire Keeper Soul است. این آیتم درست در برج پشت فایرلینک شراین قرار دارد. هنگامی که از سمت راست به این مکان بروید، درب آن قفل است. برای به دست آوردن کلید آن به ۲۰ هزار روح نیاز دارید. کلید درب این مکان در اختیار پیرزن دست فروشی است که در فایرلینک شراین قرار دارد. با به دست آوردن این مقدار روح پیش او بروید و کلید را از او بخرید. سپس وارد این مکان شوید و به اسرار آن پی ببرید.

آیتم مورد نیاز بعدی Eyes of a Fire Keeper است. برای به دست آوردن این آیتم باید به منطقه Untended Graves که یک منطقه مخفی است بروید. جالب است بدانید که این منطقه یک نسخه تاریک و سرد از فایرلینک شراین است که در انتهای بازی به دلیل این حادثه پی خواهید برد. هنگامی که در این فضا به منطقه  فایرلینک شراین رسیدید، باید به طبقه‌های زیرین سر بزنید و درب مخفی را پیدا کنید. سپس جنازه یک فایرکیپر را در آن‌جا خواهید دید که آیتم Eyes of a Fire Keeper در او نهفته است.

هنگامی که این آیتم‌ها را به دست آوردید، آن‌ها را به شخصیت فایرکیپر در فایرلینک شراین بدهید. در انتهای بازی، هنگامی که می‌خواهید به سمت باس Soul of Cinder بروید، ابتدا به تمام دیالوگ‌های فایرکیپر گوش کنید. حال بعد از رو به رو شدن با Soul of Cinder و شکست آن، موقعیتی به دست می‌آید تا فایرکیپر را در آن مکان احضار کنید. بعد از آن، به تماشای نمایش پایانی بازی بپردازید.

پایان سوم: شکلی دیگر از The End of Fire

این پایان نیز تماما شبیه به پایان دوم است. باید همان آیتم‌ها را به دست آورید و به فایرکیپر بدهید. پس از کشتن Soul of Cinder و احضار فایرکیپر، موقعیتی به دست خواهید آورد تا فایرکیپر را بکشید. سپس پایان سوم را خواهید دید.

Dark Souls 3 (1)

پایان چهارم: The Usurpation of Fire

برای رسیدن به پایان نهایی باید به چندین مکان سر بزنید و کارهای زیادی را انجام دهید. ابتدایی‌ترین کار شما این است که به بونفایر High Wall بروید و شخصیت Yoel of Londor را در بین زائرهایی که جانی در بدن آن‌ها نمانده است پیدا کنید. بعد از چندین خط دیالوگ او به فایرلینک شراین خواهد رفت. پیش او بروید، گزینه Draw Out True Strength را برای بالا بردن سطح انتخاب کنید. باید این کار را پس از هر بار کشته شدن در طول بازی انجام دهید تا بتوانید پنج بار سطح خود را بالا ببرید. مطمئن شوید که این کار را حتما قبل از رو به رو شدن با باس Abyss Watchers انجام داده باشید.

در مرحله بعد باید Anri of Astora را در نزدیکی بونفایر Halfway Fortress پیدا کنید و به دیالوگ‌های او گوش دهید. سپس، بعد از رو به رو شدن با باس Deacons of the Deep و باز هم قبل از رو به رو شدن با باس Abyss Watchers به فایرلینک شراین بروید و با آن‌ها دوباره صحبت کنید.حالا آن‌ها به Catacombs of Carthus رفته‌اند. در این مکان که با آن‌ها رو به رو شوید، از شما چند سوال خواهند بپرسید. باید گزینه‌های No و Do Nothing را انتخاب کنید.

حال آن‌ها را قبل از رو به رو شدن با باس High Lord Wolnir ملاقات خواهید کرد. سپس به منطقه Smouldering Lake بروید «این منطقه مخفی قبلا در زومجی معرفی شده است». از سمت راست حرکت کنید تا به دو Crystal Lizard برسید. در این مکان با شخصیت Horace رو به رو خواهید شد. باید او را بکشید، اما به خاطر داشته باشید که اصلا نباید در مورد آن به شخصیت Anari of Astora چیزی بگویید. هنگامی که آن‌ها را در کنار بونفایر منطقه Church of Yorshka دید، به دیالوگ‌ها گوش کنید. یک قاتل نیز در گوشه اتاق مخفی شده است، او را هرگز نکشید.

حال باید تا باس Pontiff Sulyvahn پیش بروید و پس از کشتن او به فایرلینک شراین بروید. به همان گوشه‌ای که شخصیت Yoel of Londor ایستاده بود بروید و با شخصیت Yuria صحبت کنید. اگر تمام این کارها را درست انجام داده باشید، او نشانی یک مکان مخفی به نام Darkmoon Tomb را خواهد داد. پس از رسیدن به این مکان به پایین بروید و شمشیری که در دست یک زائر است را بگیرید. این شمشیر تشریفاتی Wedding Ring نام دارد. حال به راه خود ادامه دهید، وقت ازدواج فرا رسیده! شخصیت Anari را خواهید دید که سر خود را پوشانده است. با زدن دکمه A یا X آن شمشیر تشریفاتی را در سر او فرو خواهید کرد.

پس از انجام این کارها دوباره نزد Yuria در فیرلینک شراین بروید تا در مورد این تشریفات و عهدی که با این کار بسته‌اید صحبت کنید. البته فراموش نکنید که نباید Dark Sigil خود را توسط فایرکیپر شفا دهید. سپس با تمام شدن این کارها و از بین بردن Soul of Cinder پایان نهایی بازی را تماشا کنید.

هر چهار پایان بازی با یکدیگر متفاوت هستند و دیدن تک تک آن‌ها خالی از لطف نیست. اما اگر برای دفعه اول می‌خواهید بهترین پایان ارواح تاریک  را ببینید، از نظر من پایان The Usurpation Fire را انتخاب کنید. سپس پایان دوم بازی نیز جذابیت‌های خوب و غمگین خود را دارد.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده