نویسنده: میثم سبحانی
// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

نقشه جدید بازی Rocket League دیواره‌ها و مسیرهای جدیدی به آن اضافه می‌کند

بازی Rocket League در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخت. استودیو سایانیکس به عنوان سازنده این بازی هر ماه با ارائه بروزرسانی‌های متفاوت، ویژگی‌های جدیدی را به آن می‌افزاید. به تازگی این استودیو نقشه جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

استودیو سایانیکس توسعه‌دهنده بازی Rocker League اعلام کرده است که نقشه جدیدی به لیست نقشه‌های آزمایشگاه Rocker Labs این بازی افزوده خواهد شد. این نقشه جدید که Pillars نام دارد در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و همچنان تم واقعیت مجازی بازی را ادامه خواهد داد.
استودیو سایانیکس گفت:

زیبایی بصری نقشه Pillars همچنان از واقعیت مجازی الهام خواهند گرفت. فقط این بار، با گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای روبرو خواهید بود که تأکید بیشتری بر استفاده از دیوارهای متعدد محیط اطراف برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از آن‌ها دارد.

این دو دیوار که شبیه به ستون‌های اشرافی دوران باستان هستند، کاملا نقشه را به سه مسیر متفاوت تقسیم می‌کنند، اگر چه هر دو دروازه همچنان در امتداد مسیر مرکزی باقی می‌مانند.

rocket-league-Psyonix-RL_Pi
استودیو سایانیکس اضافه کرد:

زدن ضربات Banking (ضرباتی در بازی بیلیارد که طی آن توپ در برخورد با کناره‌های میز و اصابت به توپ هدف، آن را وارد سوراخ می‌کند - ضربات برگشتی) به ستون‌های بلند موجود در نقشه جدید بازی که در میانه میدان مسابقه قرار دارند، لحظات خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. همچنین پرواز بر فراز دیوارها و فرود دوباره به میدان مسابقه احساس خوبی را به بازیکنان منتقل می‌کند.

نقشه جدید Pillars در لیست نقشه‌های آزمایشگاه Rocket Labs بازی راکت لیگ در هر دو حالت آفلاین و آنلاین در دسترس خواهد بود. آزمایشگاه Rocker Labs که از ماه فوریه کار خود را آغاز کرده است، برای ایجاد یک محیط رقابتی دوستانه بین بازیکنان در نظر گرفته شده است. این آزمایشگاه همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد که به نمونه‌های اولیه از لایه‌های مختلف میادین مسابقاتی که در بازی موجود است، دسترسی داشته باشند و به بازی در آن‌ها بپردازند.

بازی Rocket League با ارائه یک بروزرسانی در ۴ خرداد امسال قابلیت بازی آنلاین بین کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را به خود اضافه کرد. طبق ادعای استودیو سایانیکس ارائه این قابلیت، لحظه‌ای تاریخی برای بازی‌های چند نفره آنلاین بود، زیرا بازی Rocket League به نخستین بازی ایکس باکس وان تبدیل شد که به کاربران رایانه‌های شخصی نیز اجازه بازی با کاربران کنسولی را می‌داد.

در ماه ژوئن نیز بروزرسانی دیگری برای این بازی ارائه خواهد شد که ۲۷ عبارت جدید را به سیستم گفتگوی سریع (Quick Chat) بازی اضافه خواهد کرد. البته بازیکنان می‌توانند چهار عبارت مهم را برای خود شخصی‌سازی کرده و با قرار دادن آن‌ها در قسمت دسترسی سریع، بعد از فشردن هر یک از چهار جهت اصلی از طریق D-Pad به این جملات دسترسی داشته باشند.

نظر شما درباره نقشه جدید بازی Rocket League چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده