نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴

بازی جدید Skylanders را می توان Diablo مخصوص کودکان نامید

سری بازی‌های Skylanders همیشه مانند دروازه‌ای برای ورود کودکان به دنیای بازی‌ها بوده‌اند. جدیدترین بازی این مجموعه با نام ‌Skylanders Imaginators شباهت‌هایی با سری Diablo دارد. با زومجی  و جزییات خبر همراه باشید.

Skylanders Imaginators، جدیدترین بازی از این سری نیز به عنوان یک دروازه عمل می‌کند، اما این دفعه فقط مربوط به بازی‌های اکشن نیست. با سیستم شخصیت‌سازی عمیق و بدست آوردن تجهیزات دشمنان، Skylanders Imaginators بیشتر به سمت قلمروی بازی‌های نقش آفرینی می‌رود و آن را می‌توان بزرگسالانه‌ترین بازی از مجموعه Skylanders دانست. این بازی حکم Diablo را برای کودکان دارد.

شما باید برای باز کردن شخصیت‌ها، عروسک مربوط به هر کدام از آن‌ها را خریداری کنید. در نتیجه این بازی همچنان المان‌های تجاری خود را حفظ کرده و عروسک‌های فیزیکی بیشتری برای خرید وجود دارند. البته شخصیت‌های جدید مجموعه Skylanders نیز هستند. یکی از این شخصیت‌های جدید «سنسیس» نام دارد که شخصیتی قدرتمند با مهارت‌های منحصربه‌فرد است. اما جالب‌ترین اسباب بازی‌های بازی «کریستال‌های ساختنی» نام دارند که به شما اجازه می‌دهند یک شخصیت را از پایه و اساس در بازی خلق کنید.

بخش خلق شخصیت بیشترین پیچیدگی را به بازی می‌دهد. میزان شخصی‌سازی که در دموی بازی مشاهده کردیم شگفت‌انگیز بود و احتمالا چیزی خواهد بود که کودکان و یا هواداران بزرگسال بر روی آن‌ وسواس فراوان به خرج می‌دهند. برای شروع، شما می‌توانید از بین ۱۰ کلاس مختلف یکی را براساس نوع بازی خود انتخاب کنید. وقتی که دکمه شخصی‌سازی شخصیت را فشار دهید، حتی می‌توانید ظاهر، صدا و رفتار کراکتر خود را تعیین کنید. بله، شما می‌توانید سر و اجزای بدن شخصیت‌تان را به هر شکلی که می‌خواهید تغییر دهید، شما همچنین می‌توانید رنگ اجزای مختلف بدن او را تعیین کنید. صدایی که موقع شلیک اسلحه از آن بیرون می‌آید، آهنگ مورد علاقه خود برای شروع حمله، تکیه کلام‌های خاص و ... همه این موارد در بازی قابل شخصی‌سازی هستند.

با وجود اینکه بازی‌های Skylanders سیستم تجهیزات سبکی دارند، در Imaginator می‌توانید تا بیشترین حد ممکن از تجهیزات مختلف جمع‌آوری کنید. حالا می‌توانید تجهیزات بجا مانده از دشمنان را (که در دسته‌بندی‌های معمول بازی‌های نقش‌آفرینی یعنی کمیاب، اپیک و ... وجود دارند) جمع کنید. هنوز مشخص نیست که این تجهیزات تا چه میزان بر روند بازی تاثیر خواهند گذاشت. به نظر می‌رسد که روند این بازی مشابه بازی‌های قبلی سری Skylanders پیش می‌رود اما مقدار زیادی آیتم اضافی وجود خواهند داشت که شما را برای بیشتر بازی کردن وسوسه می‌کنند.

Skylanders Imaginators در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) علاوه بر کنسول‌های نسل جدید، برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 نیز منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده