// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۳۲

تماشا کنید: حضور مربیان مطرح لیگ انگلیسی در فیفا 17 [E3 2016]

پیتر مور امروز در جریان رویداد EA Play به میزبانی کمپانی الکترونیک آرتز از اضافه شدن چهار مربی لیگ برتر انگلستان به بازی FIFA 17 خبر داد. این رونمایی با حضور ژوزه مورینیو برروی سن توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و الکترونیک آرتز از تازه‌ترین شماره بازی FIFA با ویژگی‌های منحصر به فرد رونمایی کرد. با فاش شدن اولین تریلر از بخش داستانی FIFA 17 با نام Journey، کمی قبل پیتر مور با حضور برروی سن و دعوت از ژوزه مورینیو،‌ سر مربی مطرح تیم باشگاهی منچستر یونایتد از الحاق مربی‌های لیگ برتر به بازی FIFA 17 خبر داد. از جمله مربیان حاضر در این بازی می‌توان پپ گواردیولا، آرسن ونگر، یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو اشاره کرد.

در حال حاضر، از حضور تنها ۴ مربی در بازی FIFA 17 خبر داریم که البته ژوزه مورینیو نیز ناراحتی خودش را در این رابطه ابراز می‌کند. شما همچنین می‌توانید دو ویدیوی زیبای منتشر شده یکی مربوط به حالت داستانی FIFA 17 و دیگر مربوط به اولین ویدیو از گیم‌پلی FIFA 17 را در زومجی تماشا و دانلود کنید.

|

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده