// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

ایکس باکس وان S با یک کنترلر جدید منتشر می شود [E3 2016]

مایکروسافت دقایقی قبل بعد از رونمایی رسمی از ایکس‌باکس وان اس از بهبود جایگیری در دستان و گسترش ویژگی‌های کنترلر این کنسول خبر داد. به نظر می‌رسد مایکروسافت باری دیگر کنترلر این کنسول را از طراحی گذرانده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ایکس‌باکس وان اس (Xbox One S)، کنسول جدید مایکروسافت با نسخه‌ای بروز شده از گیم‌پد عرضه می‌شود.  از جمله ویژگی‌های این گیم‌پد جدید می‌توان به بهبود وضعیت قرار گیری کنترلر و در نتیجه ایجاد حس بهتری در دستان اشاره‌ کرد. مایکروسافت همچنین به تمامی علاقمندان اجازه می‌دهد تا با ورود به وب‌سایت مایکروسافت کنترلر مخصوص به خود را با شکل و شمایل مورد علاقه شخصی‌سازی و سفارش دهند. هزینه شخصی‌سازی کنترلر جدید در حدود ۸۰ دلار تعیین شده است.

علاوه بر این، برد پشتیبانی کنترلر نیز گسترش یافته است. با توجه به اضافه شدن بلوتوث در کنار Wi-Fi Direct به کنترلر جدید،  از این پس بازیکنان قادر خواهند بود تا کنترلر خود را به تمامی دستگاه‌هایی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، متصل کنند. این بدان معنی است که شما قادر به کنترل بازی‌های خود برروی تبلت،‌ موبایل و رایانه‌های شخصی خواهید بود. کنترلر را به لپ‌تاپ خود متصل کنید و از کنترل بدون مشکل شخصیت اصلی داستان لذت ببرید. با این حساب،‌ دیگر نیازی به خریداری دانگل جانبی مایکروسافت نخواهید داشت.

هرچند دقیقا دلیل اضافه شدن بلوتوث مشخص نیست اما این امکان وجود دارد که مایکروسافت قصد آوردن قابلیت استریم بازی برروی پتلفرم‌های اندروید، آیفون و به ویژه ویندوز فون را داشته باشد.

اکنون کنترلر جدید، سومین کنترلر تجدید نظر شده برای ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود. کمپانی اولین کنترلر را در نوامبر ۲۰۱۳ در کنار سیستم اصلی منتشر کرد. بعدها مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ کنترلر Elite را با قابلیت اتصال هدفون ۳/۵ میلی متری و دکمه‌های بهتر و با کیفیت بالاتر منتشر کرده بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده