نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۷

تماشا کنید: تریلر گیم پلی حالت Co-Op بازی Sea of Thieves منتشر شد [E3 2016]

امروز شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 از گیم‌پلی حالت Co-Op‌ بازی Sea of Thieves رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 گیم‌پلی حالت Co-Op بازی Sea of Thieves را به نمایش گذاشت. در بازی Sea of Thieves بازیکنان می‌توانند به گشت و گذار در جزیر‌ه‌های مختلف بپردازند، بازیکنان می‌توانند همراه با دوستان خود دست به ماجراجویی بزنند و اقدام به غارت اموال دیگران کنند. بازیکنان می‌توانند با دزدان دریایی دیگر مبارزه کنند که این جنگ‌ها یکی از بزرگترین بخش‌های بازی Sea of Thieves به حساب می‌آید.

Sea of Thieves - Co-Op E3 2016 (2)

همچنین بازیکنان می‌توانند به ساخت کشتی خود در بازی Sea of Thieves بپردازند و موارد شخصی‌سازی برای کشتی در بازی وجود خواهد داشت. در بازی Sea of Thieves بازیکنان می‌توانند کارگرهایی را برای کشتی خود استخدام کنند که هرکدام از کارگرها دارای توانایی‌های خاصی مانند کشیدن بادبان‌ها، شلیک کننده توپ‌ها و غیره هستند. براساس اعلام سازندگان بازی Sea of Thieves یک بازی شبیه سازی دزد دریایی‌ها است. شما می‌توانید در پایین تریلر بازی Sea of Thieves را تماشا کنید:

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Kotaku

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده