نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۸

«Ryder» نام شخصیت اصلی بازی Mass Effect Andromeda خواهد بود [E3 2016]

امروز شرکت الکترونیک آرتز در ویدیویی زنده در نمایشگاه E3 اعلام کرد شخصیت اصلی بازی Mass Effect Andromeda رایدر نام دارد و این بازی در بهار سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز در طول ویدیوی زنده خود در نمایشگاه E3 اطلاعات جدیدی از بازی محبوب Mass Effect Andromeda اعلام کرد. براساس اطلاعات شرکت الکترونیک آرتز نام شخصیت اصلی بازی Mass Effect Andromeda رایدر (Ryder) نام دارد. آنها از نام خانوادگی این شخصیت چیزی نگفتند، اما احتمال دارد این شخصیت را با نام فرمانده رایدر صدا بزنند.

یکی از امکانات اصلی بازی Mass Effect Andromeda انتخاب شخصیت مؤنث به عنوان شخصیت اصلی این بازی است که شرکت الکترونیک آرتز در کنفرانس EA Play از این امکان رونمایی کرد. این احتمال نیز وجود دارد که نام رایدر به عنوان نام خانوادگی معرفی شده است که شبیه بازی Fallout 4 بازیکنان می‌توانند از نام خود در بازی استفاده کنند اما هیچ اطلاعات رسمی درباره این نام اعلام نشده است. بازی Mass Effect Andromeda در بهار سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده