// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

تصاویر و جزئیاتی از پشت صحنه تریلر معرفی Death Stranding منتشر شد [E3 2016]

یکی از غافلگیری‌های کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2016، حضور هیدئو کوجیما و معرفی جدیدترین بازی استودیو کوجیما پروداکشنز یعنی Death Stranding بود. حال این استودیو جزئیات و تصاویر پشت صحنه اولین تریلر این بازی ارائه داده است. با زومجی همراه باشید.

سال گذشته میلادی هیدئو کوجیما، خالق مجموعه مشهور Metal Gear، با ۲۹ سال سابقه کار و تلاش در کمپانی کونامی، از این کمپانی خارج شد و پس از تاسیس استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز، همکاری با کمپانی سرگرمی‌های رایانه‌ای سونی و ساخت بازی Death Stranding را آغاز کرد. اما یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت جدیدترین بازی هیدئو کوجیما، همکاری دوباره او با نورمن ریداس (Norman Reedus)، بازیگر نقش «دریل دیکسون» در سریال The Walking Dead است. اکنون استودیو کوجیما پروداکشنز در وب‌سایت رسمی خود تصاویر و جزئیاتی از پشت‌صحنه تریلر معرفی Death Stranding را منتشر کرده است.

استودیو کوجیما پروداکشنز در ابتدای امر اعلام می‌کند که روند ضبط حرکات نورمن ریداس که ایفای نقش پروتاگونیست بازی را بر عهده دارد، طی دو روز و در مرکز خدمات هنرهای بصری کمپانی سرگرمی‌های تعاملی سونی واقع در شهر سن دیگو، ایالت کالیفرنیا انجام شده است. در فیلم‌برداری تریلر، تیم سازنده از فناوری به نام «فتوگرامتری» در جهت ثبت صدها تصویر از نورمن ریداس و در نتیجه استخراج داده‌های سه‌بعدی موردنیاز استفاده کردند. در تمامی بخش‌های تریلر، حرکات نورمن ریداس توسط تیم سازنده ضبط و پیاده‌سازی شدند، با این حال کودکی که در تریلر معرفی نمایش داده می‌شود، در ابتدا با استفاده از یک عروسک فیلم‌برداری شده و پس از اتمام ضبط با یک نمونه سه‌بعدی جایگزین شده است. پس از اتمام مراحل ضبط حرکات، داده‌های مربوطه به منظور استفاده در انجین بازی Death Stranding و ساخت تریلر به نمایش درآمده در نمایشگاه E3، به ژاپن منتقل شدند.

Death Stranding هم‌اکنون در حال ساخت است و تا عرضه رسمی زمان نسبتا زیادی باقی‌مانده است. تصاویر پشت صحنه تریلر معرفی این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Dual Shockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده