// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

پلی استیشن نئو احتمالا تا پایان امسال عرضه می شود

با توجه به یک گزارش جدید، نئو، کنسول قدرتمندتر پلی استیشن 4 ، قبل از پایان سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. در صورت حقیقت این گزارش، سونی کنسول تازه خود را زودتر از پروژه اسکورپیو از شرکت مایکروسافت عرضه می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بنابر یک گزارش منتشر شده، منابع مختلفی جزئیات جدیدی را پیرامون انتشار پلی‌استیشن نئو در سال ۲۰۱۶ به ریچارد لیدبتر از وب سایت یوروگیمر ارائه داده‌اند:

اگر به این صورت باشد، دیدن نحوه استفاده توسعه‌دهندگان از منابع و اینکه آیا به واقع 4K تمرکز اصلی آنها است می‌تواند جالب باشد و همچنین می‌توانیم مطمئن باشیم که مایکروسافت با دقت برای عرضه سیستم نسل آینده خود به تماشای [عملکرد سونی] خواهد نشست.

اندرو هاوس، از شرکت سونی تنها یک روز قبل از نمایشگاه E3 با تائید وجود نئو، خاطر نشان کرد که سونی بحثی را پیرامون این موضوع در E3 ارائه نمی دهد. به نوبه خود، مایکروسافت پروژه اسکورپیو را در جریان کنفرانس مطبوعاتی کمپانی با عنوان «قدرتمندترین کنسولی که تاکنون ساخته شده» معرفی کرد.

اسکورپیو، پروژه جدید مایکروسافت با عملکرد ۶ ترافلاپس برای عرضه در تعطیلات ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، قیمتی برای نئو و اسکورپیو اعلام نشده است، در رابطه با هر دو سیستم، بازی‌هایی که برروی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود، برروی دستگاه‌های جدید نیز پشتیبانی خواهند شد.

در صورتی که قرار بر انتشار نئو تا پایان سال جاری میلادی باشد، برخی احتمالات تائید نشده‌ای مبنی بر رونمایی از نئو در جریان نمایشگاه‌هایی مانند گیمزکام، توکیو گیم شو یا هفته بازی‌های پاریس وجود دارد. البته نباید احتمال رونمایی دستگاه جدید را در رویدادی انحصاری به میزبانی سونی -مانند اتفاقی که برای پلی‌استیشن 4- رخ داد، نادیده گرفت.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده