نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۳

تصاویر باندل Gears of War 4 ایکس باکس وان S لو رفت

یکی از منابع داخلی معتبر تصاویر باندل Gears of War 4 کنسول ایکس‌باکس وان S را فاش کرد. زمزمه ساخته شدن این باندل از چندی پیش به گوش می‌شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

یک منبع داخلی با نام ekim_gaf چند تصویر از باندل‌های ویژه کنسول ایکس‌باکس وان S منتشر کرد. براساس پست این شخص، مایکروسافت قصد دارد باندل ۲ ترابایتی از کنسول ایکس‌باکس وان S را با طرح بازی Gears of War 4 عرضه کند.  برروی این کنسول لوگوی بازی Gears of War که با نام Crimson Omen معروف است حک شده است و در گوشه این کنسول نیز خون پاشیده شده است. همچنین کنترلر این کنسول نیز طراحی مشابه با آن دارد. ekim در کنار انتشار عکس‌ها نوشته است:

بسیار خوب... بفرمایید. :)

Xbox One S New Models (3)

 

این هم یک خبر هیجان‌انگیز بعد از این که مایکروسافت اعلام کرد در نمایشگاه گیمزکام کنفرانسی برگزار نخواهد کرد. در این تصویر شما پشت باندل Gears of War 4 کنسول ایکس‌باکس وان S را می‌بینید.

Xbox One S New Models (2)

 

باندل Gears of War 4 کنسول ایکس‌باکس وان S همراه با یک نسخه Ultimate Edition از بازی عرضه خواهد شد که البته در قالب دیجیتالی ارائه می‌شود. این نسخه از بازی شامل سیزن پس آن هم می‌شود و به صورت مجزا ۱۰۰ دلار قیمت دارد. همچنین خریداران این نسخه می‌توانند ۴ روز زودتر از تاریخ عرضه رسمی بازی آن را تجربه کنند.

همچنین ekim  قیمت مدل Gears of War کنسول ایکس‌باکس وان S را ۴۵۰ دلار اعلام کرده است، اما احتمال تغییر قیمت این کنسول وجود دارد. این منبع در اعلام خبرها دقیق است؛ زیرا چندی پیش او در توئیتر خود بازی‌های رایگان گلد ایکس‌باکس لایو را قبل از اعلام رسمی شرکت مایکروسافت لو داد که پس از اعلام مایکروسافت، خبر او درست بود.

Ekim همچنین چند روز پیش اعلام کرد که یک باندل Halo 5 هم از کنسول ایکس‌باکس وان S عرضه خواهد شد که در ادامه می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید:

Xbox One S New Models (1)

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده