نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

کونامی نسخه رایگان PES 2017 را عرضه کرد

کونامی اخیرا یک نسخه رایگان از PES 2017 عرضه کرده است.

به رسم هر سال، امسال هم شاهد عرضه بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال PES 2017 و فیفا ۱۷ بودیم. محصول کونامی با اینکه از حیث کیفی سطح بسیار خوبی دارد، ولی در زمینه فروش در برابر رقیب خود دچار مشکل شده است و به همین دلیل هم سازنده و ناشر بازی نسخه‌ای رایگان از آن را عرضه کرده تا کاربران بتوانند این بازی را امتحان کرده و در صورت تمایل به خرید نسخه اصلی آن اقدام کنند. این نسخه رایگان که طبیعتا محدودیت‌هایی دارد، به صورت همیشگی روی فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود و تا هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را روی پی‌سی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 بازی کنید.

این نسخه رایگان از بازی، شامل تیم‌های بارسلونا، آرسنال، اتلتیکو مادرید، بوکا جونیورز، ریور پلاته، کورینتیانس، فلامینگو و آلمان و فرانسه می‌شود و دو ورزشگاه نئو کمپ و نئو سون آرنا در دسترس خواهند بود. همچنین در این نسخه رایگان می‌توانید به حالت‌های بازی دوستانه، بخش تمرین مهارت‌ها (Skill Training) و همچنین PES League دسترسی داشته باشید که به لطف حالت آخر، می‌توانید در رقابت‌های آنلاین شرکت کنید. همچنین کونامی با قرار دادن این بخش، دسترسی به رقابت‌های مخصوص این بازی را که از چندی دیگر آغاز می‌شود، راحت‌تر کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها، می‌توانند به این سایت مراجعه کنند. افراد حاضر در گروه‌هایی متناسب با سطح‌شان طبقه‌بندی شده و با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت افراد راه‌یافته به فینال در ماه ژوئن ۲۰۱۷ باید با یکدیگر برای کسب رتبه اول رقابت کنند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیرا دومین دیتا پک این اثر عرضه شد که یک سری لباس و ورزشگاه‌های خانگی لیورپول و دورتموند را به بازی اضافه می‌کند. شما همچنین می‌توانید نقد این بازی را در زومجی در دو قالب متنی و ویدیویی مطالعه و تماشا کنید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده