نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

پوستر بین المللی فیلم The Great Wall منتشر شد

کمپانی یونیورسال اخیرا پوستر جدید و بین المللی فیلم دیوار بزرگ چین (The Great Wall) را منتشر کرده است.

جمعه این هفته، فیلم مورد انتظار The Great Wall در کشور چین به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، هرچند نسخه انگلیسی این فیلم حدود دو ماه دیگر در بازارهای دیگر از جمله آمریکا، اکران خواهد شد. این فیلم در بخشی از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله ترکیه، مالزی، سنگاپور، مجارستان و یونان زودتر اکران خواهد شد. به همین مناسبت، کمپانی یونیورسال پوستر جدید و بین المللی فیلم The Great Wall را منتشر کرده است. در این پوستر، ویلیام گرین با بازی مت دیمون را در حال دفاع از دیوار بزرگ چین مشاهده می‌کنیم. ویلیام گرین شباهت بسیار زیادی به شخصیت‌هایی چون لگولاس در سه گانه ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) و شخصیت کماندر سبز (Green Arrow) در کامیک‌های دی‌سی دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Great Wall new international poster

در فیلم The Great Wall، ویلیام گرین همراه گروهی به چین سفر می‌کند تا از دیوار چین در برابر هیولاهایی به نام تائوتای دفاع و شهرت کسب کند. او به ارتش چین محلق می‌شود تا در این نبرد بزرگ شرکت کند. کارگردانی این فیلم بر عهده ژانگ ییمو، کارگردان فیلم‌هایی چون قهرمان (Hero) و خانه خنجرهای پران (House of Flying Daggers)، است، این فیلم، نخستین فیلم زبان انگلیسی وی است. فیلم The Great Wall، بزرگ‌ترین و پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ کشور چین است که کاملا در این کشور فیلمبرداری و تولید شده است. علاوه بر دیمون، جینگ تیان، پدرو پاسکال، اندی لاو، لو هان و ویلم دفو نیز در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Great Wall برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن امسال) برنامه ریزی شده است، این فیلم در کشور چین زودتر و در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر امسال) اکران خواهد شد. همچنین رامین جوادی، آهنگساز برجسته و معروف ایرانی-آلمانی، وظیفه ساختن موسیقی این فیلم را بر عهده دارد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده