نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

شایعه: تاخیر در انتشار بازی Gran Turismo Sport تا سال ۲۰۱۷

با اینکه پیش از این در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵، بازی Gran Turismo Sport برای عرضه در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، اما شایعات جدید خبر از عرضه‌ی این بازی در سال 2017 می‌دهند. با جزئیات این خبر در ادامه با زومجی همراه باشید.

اگر در خاطرتان باشد در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس 2015 و در جریان کنفرانس سونی، کازونوری یامائوچی، مدیر استودیو پولی‌فونی دیجیتال و کارگردان مجموعه پرطرفدار گرن توریسمو، از قسمت جدید این بازی با نام Gran Turismo Sport رونمایی کرد و اعلام شد که این بازی طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال ۲۰۱۶عرضه خواهد شد. اما به تازگی شایعاتی منتشر شده است که این بازی تا سال 2017 منتشر نخواهد شد.

سرمنشا این خبر از گزارش سایت ایتالیایی tmag.it است. براساس گزارش این سایت، سیریل درِوِت، نویسنده‌ی این سایت، توانسته در ملاقاتش با یامائوچی اطلاعات جدیدی از این بازی را به دست بیاورد.

درِوِت در گزارشش آورده که چندماه پیش توانسته است چند دقیقه‌ای از گیم پلی Gran Turismo Sport را امتحان کند و اکنون نسخه‌ی بتای این بازی قرار است تاواخر سال جاری میلادی عرضه شود. این نویسنده می‌گوید که عرضه‌ی نسخه‌ی بتا در اواخر ۲۰۱۶ به این معنی است که خود بازی تا سال ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد.

بازی Gran Turismo Sportدر این گزارش همچنین می‌خوانیم که بازی Gran Turismo Sport همان Gran Turismo 6 نیست که فقط ظاهری پلی‌استیشن 4‌ای به خود گرفته باشد. به عقیده‌ی نویسنده، از آنجایی که استودیو پولی‌فونی دیجیتال روی حضور پررنگ بازی‌اش در عرصه‌ی مسابقات ورزش‌های الکترونیک حساب باز کرده است، بنابراین این بازی را باید یکی از نسخه‌های اصلی و بزرگ در مجموعه‌ی Gran Turismo دانست.

با وجود اینکه نویسنده‌ی این سایت ایتالیایی شخصا با استودیو سازنده‌ی بازی تماس داشته است، اما طبیعتا این خبر را هنوز باید یک شایعه دانست، چرا که خود سونی هنوز هیچ خبری از تاخیر در انتشار این بازی اعلام نکرده است. البته این موضوع که از اواخر سال پیش تا کنون هنوز هیچ خبر جدیدی از این بازی منتشر نشده است هم در نوع خودش جالب به نظر می‌رسد.

پیش از این استودیو پولی‌فونی دیجیتال، سازنده Gran Turismo Sport، در طی مراسم سالانه کریسمس در دفتر ژاپن این استودیو تصاویری از این بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرده بود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید تریلر ۲۰ بازی‌ای را که قرار است در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود را هم تماشا کنید.

منبع: AttackOfTheFanBoy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده