نویسنده: امیر دهقانی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

معرفی بازی موبایل ایرانی «تربچه: اگه گفتی چیه؟!»

استودیو بازی‌سازی الکتروگریفون یا همان «اگ»، پس از انتشار بازی «خون آشوب» به‌تازگی دست به انتشار بازی دوم خود، با نام «تربچه: اگه گفتی چیه؟!» زده است. بازی‌ که به‌احتمال زیاد، خیلی سریع بتواند مثل سونامی وارد گوشی‌های اندرویدی شود. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

این روزها اکثر بازی‌سازان ایرانی سعی در ارائه محصولاتی جدید و متفاوت با قبل دارند؛ همین امر به‌طور ناخودآگاه باعث پیشرفت تمامی شرکت‌ها به‌صورت رقابتی می‌شود. «تربچه: اگه گفتی چیه؟!» نیز از همان محصولاتی است که دستخوش تغییراتی چشمگیر، بر پایه تجربه استودیو بازی‌سازی الکتروگریفون و الگو گرفتن از نمونه‌های قبلی شده است. بازی‌ای در سبک پازل کژوآل (Casual) که شما را به تکاپو و فکر وا می‌دارد.

torobche-logo

بازی دارای ساختار بسیار ساده و رنگارنگی است که شما را به چالش حدس زدن تصاویر می‌کشد. در این بازی شما وظیفه دارید که تصویر پنهان‌شده پشت ۴۹ مربع هفت در هفت را با برداشتن حداقل یک و حداکثر ۱۰ مربع و با کمک حروفی که در اختیار شما داده ‌شده است، حدس بزنید.

در ابتدای بازی تنها سه موضوع نوروز، دقت و کارتون‌ها قابل انتخاب هستند و اگر بخواهید در دیگر مراحل خود را به چالش بکشید، باید آن‌ها را در ازای پرداخت مبلغی ناچیز خریداری کنید و یا با حدس زدن تصاویر مراحل قبل سکه جمع کنید و مرحله دلخواه خود را باز نمایید. یکی از نکاتی که این بازی را از رقبای خود جدا می‌کند، وجود ۲۳ موضوع برای بازی کردن است. موضوعاتی از قبیل نوروز، دقت، کارتون، بازیگران ایرانی، بازیگران خارجی، خواننده‌ها، دهه شصت، دخترونه، پسرونه، ماشین‌ها، مکان‌های مقدس، ورزشکاران، سرعت، هوش، رنگارنگ، تمرکز، کنجکاو، تیزبین، هیجان، نکته‌سنج، ویژه، خرت‌وپرت و حرفه‌ای و غیره باعث شده که این بازی ۷۰۰ مرحله  داشته باشد و هرکدام از درجه سختی خاصی برخوردار هستند که می‌توانند مخاطبین خاص خود را جذب کنند.

یکی دیگر از امکانات این بازی امکان به اشتراک گذاشتن عکس توسط برنامه‌های اجتماعی و کمک گرفتن از دوستان برای حدس نام عکس است که به‌ تنهایی می‌تواند کمک بزرگی به شمار برود. ضمناً بازی‌ساز قابلیت‌های دیگری نیز در کنار این در بازی قرار داده است که برای بار اول، استفاده از آن‌ها رایگان است.

می‌توان گفت تربچه: اگه گفتی این چیه؟! در سبک و نوع خود یک بازی کامل است که اگر سازنده آن به همین اکتفا نکند، می‌تواند مدت‌ها روی تلفن‌های همراه اکثر ایرانی‌ها جا خوش کند و خاطره‌ای خوش برای همگان بسازد.

دانلود از کافه بازار

تهیه شده در زومجی

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده