نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

بازی موبایل FC Barcelona سال بعد عرضه خواهد شد

هوگو گیمز (Hugo Games)، ناشر بازی رایگان Christiano Ronaldo: Kick'n'Run، یک بازی بر اساس تیم فوتبال FC Barcelona در دست ساخت دارد که بخش چند نفره و تورنومنت‌های آفلاین و آنلاین را در بر خواهد داشت. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز هوگو گیمز، اعلام کرد که مشغول ساخت یک بازی فوتبال موبایل بر اساس تیم FC Barcelona، یکی از بزرگترین باشگاه‌ها در تمام دنیا، برای افرادی است که به تماشای ورزش نمی‌نشینند. در حالی که ما واقعاً انتظار نداریم که یک فوتبال «واقع گرایانه» را ببینیم اما با در نظر گرفتن بازی‌های قبلی این شرکت، همچنان برای دیدن پیشنهادی که این بازی ارائه خواهد داد مشتاقیم.

بر اساس بیانیه‌ی آنها، این بازی شامل حالت زنده‌ی «پلیر علیه پلیر» (PVP)، تورنومنت‌های آنلاین و آفلاین، قابلیت به چالش کشیدن دوستان در فیسبوک و قابلیت ارتقاء دادن بازیکنان با توانایی‌های مخصوص و بوست‌ها است. این بازی تمام ستارگانی را که در بارسلونا بازی می‌کنند شامل می‌شود و البته شما در کمپ نیو (Camp Nou) بازی خواهید کرد.

در حالی که بعید به نظر می‌رسد همانند FIFA شاهد یک فوتبال تمام عیار باشیم، اما امیدواریم که بخش‌های چند نفره‌ی این بازی برای بازی کردن جالب باشند. البته طرفداران فوتبال در حال حاضر انتخاب‌های چندان زیادی در پیش روی خودشان ندارند  و عرضه یک بازی مفرح می‌تواند افراد طرفداران این سبک از بازی‌ها را خوشحال کند. این بازی برای عرضه در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.

منبع: Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده