نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

کامیک کان 2016: سریال Daredevil برای فصل سوم باز خواهد گشت

در حاشیه پنل مشترک مارول و نت‌فلیکس در رویداد کامیک کان ۲۰۱۶، فصل سوم سریال دردویل (Daredevil) تایید شد و شاهد بازگشت دوباره مت مرداک در این سریال خواهیم بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ماورل و نت‌فلیکس در چند سال آینده قرار است سریال‌هایی همچون  لوک کیج (Luke Cage)، آیرون فست (Iron Fist)، مدافعان (The Defenders)، پانیشر (The Punisher) و فصل دوم از جسیکا جونز (Jessica Jones) را با همکاری هم تولید و پخش کنند. حال کمپانی Marvel در حساب رسمی خود در توییتر با انتشار توییتی که حاوی یک تیزر کوتاه بود، اعلام کرد سریال Daredevil برای فصل سوم تمدید شده است و مت مرداک برای فصل سوم و نجات هلز کیچن باز خواهد گشت.

daredevil-season-3

اگرچه Daredevil به اثبات رسانده است که از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار است، اما برنامه مارول و نت‌فلیکس به طور فزاینده‌ای شلوغ است و به نظر نمی‌رسید فضای خالی در این برنامه برای فصل سوم این ابرقهرمان نابینا وجود داشته باشد. ماه گذشته، چارلی کاکس در مصاحبه‌ای اظهار داشت که او از آینده سریال مطمئن نیست و از آن خبر ندارد. او به ایندیپندنت گفت:

ما نمی‌دانیم که فصل سوم وجود دارد و ساخته می‌شود. من قطعا نمی‌دانم.

در خبرهای دیگر مرتبط با نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶، مارول و نت‌فلیکس از سریال‌های مشترک آینده خود تریلرهایی منتشر کرده‌اند. اولین تریلر کامل سریال Luke Cage در پنل اختصاصی سریال منتشر شد. پخش فصل اول سریال برای تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.، در کنار آن یک تیزر از سریال Iron Fist نیز منتشر شد. همچنین اولین تیزر کوتاه از سریال The Defenders منتشر شد. این سریال چهار ابرقهرمان دنیای مارول یعنی دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست را در کنار هم در قالب یک تیم‌ قرار می‌دهد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده