// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۴

کامیک کان 2016: فصل هشتم، آخرین فصل سریال The Vampire Diaries است

بنظر می‌رسد طرفداران سریال The Vampire Diaries شدیدا ناراحت هستند زیرا فصل بعدی سریال مورد علاقه‌اشان، آخرین فصلی است که مشاهده می‌کنند. این خبر در جریان رویداد کامیک کان 2016 اعلام شد. با زومجی همراه باشید.

مدتی است که شایعاتی بگوش می‌رسد مبنی بر اتمام سریال The Vampire Diaries پس از ۸ فصل. طی نمایشگاه کامیک کان 2016 که در سن دیگو در حال برگزاری است اعلام شد که فصل هشتم سریال The Vampire Diaries، آخرین فصل این سریال خواهد بود.

این خبر شدیدا برای هواداران غیرمنتظره بوده و شدیدا شوک زده شده‌اند. همچنین دو ستاره این سریال یعنی یان سامرهلدر و کت گراهام نیز با این خبر شدیدا شوک زده شده‌‌اند.

جودی پِلِک، سازنده و یکی از نویسندنگان شبکه CW، بسیار خوش‌بین است که در فصل آخر شخصیت نینا دوبرو را بار دیگر در این سریال در کنار دوستان و همکاران‌اش ببیند. شخصیتی که در پایان فصل ششم بیشتر در این سریال حضور نداشت. وی در این باره می‌گوید:

نینا همیشه گفته که اگر جایی در این پروژه دارد و کاری هست که بتواند آن را انجام دهد، از انجام دادن‌اش خوشحال می‌شود. وی گفته که دوست دارد تا حضور شخصیت‌اش در سریال را تا آخرین لحظه از فصل مشاهده کند. امیدوارم بار دیگر شاهد حضور وی در این سریال باشیم.

منبع: Comicbookmovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده