نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

کامیک کان 2016: تریلر داستانی بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

اکتیویژن در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016 در سن دیه‌گو، تریلر جدیدی از بخش داستان بازی Call of Duty: Infinite Warfare منتشر کرد. برای تماشای این تریلر داستانی با زومجی همراه باشید.

یکی از نقاط مثبت بازی Call of Duty: Infinite Warfare بخش داستانی این بازی است؛ با پیوستن نویسنده بااستعداد سابق استودیو ناتی‌داگ به استودیو اینفینیتی‌ وارد، تمرکز بازی‌سازان برروی داستان بازی بیشتر شده است و می‌توان به آینده این بازی امیدوار بود.

اکتیویژن در نمایشگاه کامیک‌کان 2016 در شهر سن‌دیه‌گو تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی Call of Duty: Infinite Warfare به نمایش گذاشت که در این تریلر اتفاقات بعد از حمله دشمنان به جنوا (Geneva) را نشان می‌دهد که توسط سربازان Settlement Defense Front دفاع شده است و با تصمیم فرماندهان سفینه فضایی، گروهبان ریس (Reyes) مسئولیت انتقام از حملات دشمنان را برعهده خواهد گرفت.

توویلور کوروساکی، نویسنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare، در طول پخش این تریلر اعلام کرد که بازیکنان میزان غیر قابل باوری زیر فشار قرار خواهند کرد و جنگ در محیط واقعی را به عنوان یک سرباز احساس خواهند کرد، همچنین بازیکنان با تصمیم و انتخاب‌های خود سرنوشت بازی را تغییر خواهند داد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در روز ۱۴ آبان برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر داستانی را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: DualShockers

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده