// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

کامیک کان 2016: رونمایی از تصویر سه رهبر باشگاه های بازی موبایل Pokemon GO

سازندگان بازی Pokemon Go، در جریان یک پنل درکامیک کان 2016 در شهر سن‌دیگو، رسما از تصویر نهایی سه رهبر باشگاه‌های Pokemon Go رونمایی کردند. گروه‌ها در این بازی در Pokemon Gym تاثیر دارند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نیانتیک،سازنده بازی Pokemon Go، در جریان یک پنل در کامیک کان 2016 در شهر سن دیگو رسما از تصویر لیدرهای سه گروه آبی، قرمز و زرد رنگ بازی Pokemon Go رونمایی کرد. پیش از این تنها سایه‌ای از سه لیدر برای بازیکن نمایش داده می‌شد. توئیتر رسمی Pokémon GO با انتشار تصویر هنری سه لیدر نوشت:

لیدرهای پکیمون گو pokemon go team leaders

لیدر تیم‌های Pokemon GO رونمایی شد. تیم ویلور (Valor): کاندلا (Candela)، تیم میستیک (Mystic): بلاش (Blanche)، تیم اینستیکت (Instinct) : اسپارک (Spark).

به این ترتیب مسئولیت هدایت تیم‌ها با سه نام شجاعت (قرمز)، عرفان (آبی) و غریزه (زرد) برعهده‌ی کاندلا، بلاش و اسپارک خواهد بود.

جان هنک از استودیوی نیآنتیک امروز در جریان پنل کامیک کان در توضیح دلیل نامشخص بودن تصویر لیدرها گفت که به دلیل آماده نشدن تصاویر هنری لیدرها، در هنگام انتشار بازی، تصویر سه لیدر به صورت سایه قرار داده شده بود.

بازی Pokémon Go در تاریخ ۵ جولای (۱۵ تیر) در آمریکای شمالی، استرالیا و نیوزلند منتشر شد که از آن زمان تاکنون و بعد از سه هفته تبدیل به یک پدیده فرهنگی در بین اقشار مختلف جامعه شده است. این بازی اخیرا نیز در کشور ژاپن منتشر شد. نیانیتک اکنون در حال برنامه ریزی برای عرضه Pokémon Go Plus، گجت پوشیدنی مخصوص این بازی است که به بازیکنان در گرفتن پکیمون‌های اطراف کمک می‌کند.

اخیرا نیز به دنبال محبوبیت بازی در سراسر جهان، در ایران نیز مسئولین از مکاتباتی با ناشر جهت انتشار Pokemon Go در ایران سخن گفته بودند؛ هرچند، طبق گفته مسئولین ناشر بازی ظاهرا تمایلی به حضور در ایران به وسیله استقرار سرورها ندارد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده