نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

کامیک کان 2016: لیست کامل بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming اعلام شد

در حاشیه پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان 2016، مارول لیست کامل بازیگران فیلم  مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را اعلام و منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مارول لیست بازیگران اصلی حاضر در فیلم Spider-Man: Homecoming را تایید و اعلام کرد، هرچند نقش برخی از این بازیگرها مشخص و اعلام نشده است. علاوه بر تام هالند که در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی به ایفای نقش خواهد پرداخت، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور دیگر بازیگرانی هستند حضور آن‌ها در این فیلم توسط مارول تایید شده است.

مارول همچنین اولین تصویر مفهومی از شخصیت منفی فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کرد که در آن ولچر (Vulture) در حال مبارزه با مرد عنکبوتی است و تایید شد ولچر قرار است شخصیت شرور اصلی این فیلم باشد. پیش از این شایعه شده بود که کیتون قرار است نقش ولچر را در این فیلم بازی کند، همچنین درخبری دیگر گفته شده بود که وودبین، بازیگر سریال فارگو (Fargo)، قرار است نقش شخصیت منفی دیگری را در این فیلم بازی کند. مارول با این وجود نقش بازیگرانی که حضور آن‌ها را در این فیلم تایید کرده، اعلام و تایید نکرده است، هرچند گزارش‌ها حاکی از این است که هریر و ریولوری قرار است نقش همکلاسی‌های پیتر پارکر را در این فیلم بازی کند.

مارول همچنین در کامیک کان امسال تایید کرد که بری لارسون، برنده جایزه اسکار، ایفاگر نقش کارول دانورز / کاپیتان مارول  در فیلم سینمایی Captain Marvel خواهد بود، مارول همچنین اطلاعاتی در مورد فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) ارائه کرد که مهم‌ترین آن‌ها، رونمایی از نقش کرت راسل در این فیلم است، همچینن زمان شروع فیلمبرداری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) همراه با جزئیات و اطلاعات جدیدی از بازیگران حاضر و نقش آن‌ها در این فیلم اعلام و تایید کرد و مارول همچنین دومین تریلر فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) را در کامیک کان سن دیگو امسال منتشر کرد.

فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی یان واتس در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده