نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ برگزاری نمایشگاه Comic Con 2017 اعلام شد

چند روز پیش نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶ در شهر سن‌دیگو به کار خود پایان داد و حال تاریخ رسمی Comic Con سال آینده توسط برگزار کنندگان اعلام شد. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه کامیک‌کان، کار خود را در سال ۱۹۷۰ میلادی آغاز کرد و از آن زمان، هر ساله پیشرفت کرد تا اینکه در سال‌های اخیر، تبدیل به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت سرگرمی شده است. در حال حاضر، تمام فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی و استودیوهای کامیک به همراه بازیگرهای معروف هر ساله در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و جدیدترین تریلرها و محصولات خود را به نمایش در می‌آورند. 

حال که نمایشگاه امسال به پایان رسید، مسئولین برگزار کننده این رویداد، تاریخ کامیک‌کان ۲۰۱۷ را اعلام کردند. بر این اساس Comic Con 2017 قرار است که سال آینده از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ جولای (۲۹ تیر تا اول مرداد ۱۳۹۶) برگزار شود. کسانی که قصد دارند در این نمایشگاه شرکت کنند، باید تا زمان آغاز پیش‌فروش رسمی بلیت‌های سال آینده، صبر کنند. در سال‌های اخیر شاهد بودیم که بلیت‌های این نمایشگاه با سرعت فوق‌العاده‌ای به اتمام رسیدند. 

با اینکه در حال حاضر بسیار زود است که پیش‌بینی کنیم که سال آینده باید انتظار به نمایش در آمدن چه محصولات و فیلم‌هایی را داشته باشیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که کمپانی برادران وارنر سال آینده حضور خیلی پررنگی در این نمایشگاه داشته باشند. علاوه بر برادران وارنر، مانند امسال نیز باید انتظار حضور سریال‌هایی مانند The Walking Dead و Game of Thrones را نیز داشته باشیم. 

البته برای دیدن تریلرهای جدید، لازم نیست تا سال آینده صبر کنیم زیرا مدتی دیگر نمایشگاه کامیک‌کان نیویورک برگزار خواهد شد و با اینکه این نمایشگاه در مقیاس کامیک‌کان سن‌دیگو نیست، اما می‌توانیم انتظار دیدن تریلرهای جدید و جذابی را داشته باشیم.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده