نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

استودیوی ریر کارمندان سابق «لاین هد» و «فری استایل گیمز» را جذب کرد

استودیوی «ریر» (Rare) در چند ماه گذشته نیروهای زیادی را برای کار روی بازی Sea of Thieves جذب کرده است که در میان آنها می‌توان نام برخی از اعضای سابق استودیوی منحل شده‌ی «لاین‌هد» (Lionhead) را نیز مشاهده کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیوی انگلیسی ریر که اکنون مشغول ساخت بازی Sea of Thieves است با جذب بازیسازان استودیوهای دیگر که به خاطر کاهش نیرو یا تعطیلی دیگر تحت تأثیر قرار گرفته بودند به نیروی کار خودش قوت بخشید.

تد تیمینس که قبلاً طراح ارشد استودیوی به تازگی بسته شده‌ی لاین‌هد و همچنین استودیوی «انودر پلیس پروداکشنز» (Another Place Productions) بود، اکنون مسئولیت طراحی و توسعه نسخه‌ی پی‌سی بازی‌های ریر را به عهده خواهد داشت. از جمله جدیدترین مهندسین اضافه شده به آنها نیز می‌توان به دیوید دمپسی و ایان نوریس اشاره کرد که پیشتر در »فری‌استایل گیمز» (FreeStyleGames) مشغول کار بودند. آنها به جیسون پیک‌تال، دیگر دانش آموخته‌ی فری‌استایل که پیشتر طراح هنری ارشد استودیو بود، ملحق خواهند شد. کریگ دانکن، رئیس استودیوی ریر، در این خصوص گفت:

هدایت یک چنین تیمی بخصوصی در استودیوی ریر یک امتیاز به حساب می‌آید و ما همواره به دنبال این هستیم تا افراد ماهر جدیدی به تیم اضافه کنیم. ما هم اکنون هیجان انگیز ترین زمان در تاریخ سی ساله‌ی ریر را پشت سر می‌گذاریم. اگر که آن بیرون افراد مستعدی وجود داشته باشند که بخواهند بخشی از این دوران هیجان آور باشند، ما علاقمندیم نظرشان را بدانیم.

بازی Sea of Thieves در اوایل سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌‎های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

منبع: MCV UK


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده