نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰

عدم حضور یکی از بازیگران سریال Game of Thrones در فصل هفتم تایید شد

یکی از بازیگران فصل ششم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در فصل هفتم این سریال باز نخواهد گشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخشی از داستان فصل ششم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند.

طبق خبری که اخیرا منتشر شده، یکی از بازیگرانی که نقش کوتاهی در فصل ششم سریال Game of Thrones داشته است، قرار نیست در فصل هفتم باز گردد، هرچند گفته می‌شود احتمالا بازیگر دیگری نقش او را در فصل هفتم بازی خواهد کرد. فردی استروما، بازیگر نقش دیکن تارلی، قرار نیست در فصل هفتم سریال Game of Thrones باز گردد. دیکن برادر سمول تارلی است. استروما به IGN گفت که او به علت بازی در سریال Time After Time و تداخل در زمان فیلمبرداری نمی‌تواند در فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز حضور داشته باشد. این سریال قرار است در طی سال ۲۰۱۷ از شبکه ABC پخش شود. استروما در ارتباط با حضورش در فصل ششم سریال Game of Thrones گفت:

من سرانجام موفق شدم که در این جهان [اشاره به وستروس] بازی کنم و هنوز هم از حضور در این سریال خوشحال هستم. من همه قسمت‌های این سریال را تماشا کرده‌ام و این یک سریال تلویزیونی فوق العاده است.

استروما تنها در یک قسمت از فصل ششم سریال Game of Thrones بازی کرده که نام این قسمت Blood of My Blood است، اما این احتمال وجود داشت که او در فصل هفتم نیز حضور داشته باشد. استروما در ادامه گفت که به او گفته شده بود که شخصیت دیکن به احتمال خیلی زیاد در فصل هفتم این سریال باز خواهد گشت، اما به دلیل تعهدی که استروما برای بازی در سریال Time After Time داشت، او دیگر قادر به حضور در سریال Game of Thrones نبود. استروما اشاره‌ای به یکی از صحنه‌هایی که در سریال Game of Thrones بازی کرده بود، کرد و گفت:

حتی اگر فرصت پیدا کنید تنها در این سریال قدم بزنید باز هم فوق العاده است.

Game of Thrones  Dickon Tarly

با این حال، وب‌سایت نگهبانان دیوار ادعا می‌کند که تام هاپر، بازیگر سریال بادبان‌های سیاه (Black Sails)، جانشین استروما در نقش دیکن در فصل هفتم سریال Game of Thrones خواهد شد. با این وجود این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده است. این اولین باری نیست که بازیگر یک نقش در سریال Game of Thrones عوض می‌شود. پیش از این بازیگر دو نقش بریک دونداریون و مونتین در این سریال تغییر کرده بود. فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است در هفت قسمت پخش شود.

در اواخر تابستان امسال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کرد. با این حال، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد. او به اینترتینمنت ویکلی گفت:

بله ما در حال صبحت‌ کردن هستیم و بخش‌هایی وجود دارد که به آنها علاقه داریم. اما من قصد ندارم به یک موضوع خاص اشاره کنم و بگویم قصد داریم یک پیش‌درآمد با این داستان تولید کنیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده