نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۵

کنترلر نینتندو سوییچ دارای دوربین تشخیص حرکات است

کنترلر کنسول نینتندو سوییچ دارای فناوری دوربین تشخیص حرکات بازیکنان و چند قابلیت‌ جدید خواهد بود.

شرکت نینتندو در طول کنفرانس خود، با نمایش ویدیویی قابلیت‌های مختلف کنترلر جوی‌کان کنسول نینتندو سوییچ را معرفی کرد. این کنترلر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و مستقیما به کنسول نینتندو سوییچ وصل می‌شود.

Nintendo Switch - Joy Con

جوی‌کان دارای سنسور حرکتی شبیه کنترلرهای کنسول Wii و چند فناوری جدید دیگر است. هر کدام از مینی جوی‌کان‌ها دارای دکمه‌های ABXY‌ است و می‌توان از هریک از کنترلرها به صورت مجزا استفاده کرد. براساس صحبت‌های یوشیاکی کویزومی، تهیه‌کننده نینتندو سوییچ، بازیکنان با جوی‌کان شادی را به اشتراک می‌گذارند.

یکی از مینی جوی‌کان‌ها دارای دکمه Home و دیگری دارای دکمه Capture است که بازیکنان با فشردن این دکمه می‌توانند از داخل بازی اسکرین شات تهیه کنند.

Nintendo Switch - Joy Con

هر مینی‌ جوی‌کان دارای دوربین و سنسور تشخیص حرکات بازیکن است. این دوربین در جلوی کنترلر قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند کنترلرها را مانند اسلحه و چوب جادوگری تکان بدهند. کنترلر جوی‌کان در دو رنگ آبی و قرمز عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است، این کنترلر از فناوری NFC بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند از طریق اسباب‌بازی Amiibo داده‌های خود را بنویسند یا بخوانند. همچنین، این کنترلر از لرزش با وضوح بالا نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تریلر معرفی قابلیت‌های کنترلر نینتندو سوییچ را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده