نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵

انویدیا از نسخه جدید Shield TV رونمایی کرد

نسخه جدید Shield TV انویدیا، از محتوای 4K HDR پشتیبانی می‌کند و به کتابخانه محتوای 4K آمازون دسترسی دارد.

در جریان CES 2017، انویدیا از نسخه جدید Shield TV خود رونمایی کرد. این نسخه جدید، دارای طراحی جدیدی است  و همچنین می‌تواند محتوای 4K HDR را استریم کند. ریموت و کنترلر دستگاه نیز درون جعبه آن قرار دارند و علاقمندان هم‌اکنون می‌توانند این دستگاه جدید را با قیمت ۱۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. Nvidia اعلام کرد که شیلد تی‌وی جدید، ماه جاری میلادی به دست علاقمندان می‌رسد.

انویدیا مدعی شده است که نسخه جدید Shield TV، سه برابر از دستگاه‌های استریمینگ موجود در بازار قوی‌تر است. این دستگاه مبتنی بر اندروید تی‌وی است و محتوای 4K نت‌فلیکس، گوگل پلی موویز و وودو برای آن در دسترس است. همچنین انویدیا اعلام کرد که محتوای 4K HDR آمازون نیز برای کاربران این دستگاه در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه نیز انویدیا اعلام کرد که نسخه‌ قبلی این دستگاه نیز با دریافت یک بروزرسانی در ماه جاری، ویژگی‌های Shield TV جدید را به دست می‌آورد.

|  |

علاوه بر محتوای 4K HDR آمازون، شیلد تی‌وی جدید، از دستیار صوتی جدید گوگل برای اجرای دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با صوت به این دستگاه فرمان دهند. یک میکروفون جانبی به نام Nvidia Spot نیز به صورت جداگانه به فروش می‌رسد که با نصب آن در منزل، کاربر می‌تواند از هر جای منزل به Shield TV فرمان صوتی صادر کند. همچنین Shield TV جدید انویدیا، از هاب خانه هوشمند SmartThings نیز پشتیبانی می‌کند که کاربر می‌تواند آن را با دیگر لوازم هوشمند خانگی خود یکپارچه کند.

Shield TV

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده