// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Rec Room برای هدست پلی استیشن VR عرضه می‌شود

استودیوی مستقل Against Gravity عرضه بازی Rec Room را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن، همراه با قابلیت بازی بین پلتفرمی با پی‌سی تایید کرد.

اگر با بازی‌های دسته‌جمعی واقعیت مجازی آشنایی ندارید باید بگوییم بازی Rec Room یکی از بازی‌های سرگرم‌کننده و چندنفره هدست‌های واقعیت مجازی است که شامل بخش‌های مختلفی از جمله پینتبال، پینگ پنگ، بسکتبال و انواع مختلفی از سرگرمی‌های سنین نوجوانی است که ممکن است با دوستانتان در دنیای واقعی تجربه کرده باشید، اما این بار Rec Room با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، این امکانات و سرگرمی‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی در حال حاضر از طریق فروشگاه استیم به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) برای کامپیوتر عرضه شده و تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن VR نیز عرضه خواهد شد.

یکی از بهترین ویژگی‌های بازی Rec Room رایگان بودن آن است و بازی بدون خرید درون برنامه‌ای عرضه خواهد شد. اگنست گراویتی، سازنده بازی Rec Room تایید کرده است که بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی بین کنسول پلی استیشن 4 و پی سی پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند بدون در نظر گرفتن پلتفرم دوستان خود به بازی با یکدیگر بپردازند.

طبق نقد‌های کاربران استیم از بازی Rec Room که در صفحه مربوط به این بازی در سایت استیم آمده است، به نظر می‌رسد کاربران به‌شدت از این بازی استقبال کرده‌اند. طبق نظر کاربران، ماموریت‌ها، محیط آرام و دوستانه، ورزش‌های مختلف و سرگرمی‌های بازی Rec Room لحظاتی شاداب و پر انرژی‌ را برای آنها فراهم کرده است.

هنوز تاریخ انتشار بازی Rec Room برای پلی‌استیشن VR اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد این بازی بین ماه‌های آبان و آذر برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن 4 منتشر شود. البته همانطور که گفته شد، بازی هم‌اکنون در پلتفرم استیم به صورت دسترسی پیش از موعد در دسترس قرار دارد و می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده