// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی های مهر 1396 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در ماه مهر شاهد عرضه بازی‌های بزرگی مانند Modern Combat Versus و Middle-earth: Shadow of War برای پلتفرم اندروید بودیم.

 با پشت سر گذاشتن اولین ماه فصل پاییز، قصد داریم تا در این مقاله به رسم ماه‌های گذشته فهرستی از بهترین بازی های اندروید رایگان را برای علاقمندان به بازی های موبایل معرفی کنیم. مانند سایر پلتفرم‌ها، سازندگان بازی‌های موبایل نیز بازی‌های بزرگی را در طول فصل پاییز منتشر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین بازی‌های آنلاینی که در ماه گذشته منتشر شد بازی Modern Combat: Versus ساخته کمپانی گیم‌لایفت بود که باری دیگر با گرافیکی چشم‌نواز، بازیکنان را وارد رقابتی آنلاین می‌کرد. از سوی دیگر علاقمندان به بازی‌های نقش‌آفرینی این ماه بازی Middle-earth: Shadow of War را در اندروید و آیفون دریافت کردند که هرچند مانند نسخه کنسول‌ها گسترده نیست، اما هنوز هم می‌تواند با دوربین ایزومتریک خود شما را حسابی سرگرم کند. 

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند.

بازی Batman: The Enemy Within

Batman: The Enemy Within

هرچند بازی‌های تل تیل گیمز عمدتا در گوشی‌‌های موبایل با مشکلاتی مانند افت فریم دست و پنجه نرم می‌کنند، اما هنوز هم این بازی‌ها جذابیت خاصی دارند که با ارائه داستانی زیبا، هیجان را در بازیکنان زنده می‌کنند. اکنون بعد از عرضه بازی Batman: The Enemy Within برای پلتفرم‌های خانگی، شاهد انتشار قسمت دوم این بازی با حضور شخصیت بتمن با یک ماجراجویی جدید در گوشی‌های موبایل هستیم. داستان بازی ادامه‌ای بر قسمت اول است، جایی که بروس وین به حقیقت پشت شهرت توماس وین، پدرش پی می‌برد و حال باید در دنیایی تاریک‌تر و مرموزتر از گذشته به مبارزه با دشمنان شهر گاتهام برود. در این قسمت همینطور شاهد حضور شخصیت منفی دیگری از دنیای دی‌سی با نام The Riddler هستیم که معماهای جدیدی را سر راه او می‌گذارد. البته اینها تنها بخشی از پیشرفت‌هایی است که در قسمت دوم بازی Batman: The Enemy Within شاهد آن هستیم و بازی حتی در زمینه گیم‌پلی نیز کمی سریع‌تر شده است و در جریان مبارزه با انتخاب از میان دو گزینه می‌توانید نوع مبارزه کردن متفاوتی را پیش بگیرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Batman: The Enemy Within

بازی Beyond Oasis Classic

Beyond Oasis Classic

سگا با ارائه خدمات Sega Forever در پلتفرم‌های موبایل، قدمی مهم را در معرفی دوباره بازی‌های کلاسیک کنسول‌ سگا برداشته است و حداقل در طول ماه‌های گذشته ثابت شده که این کمپانی ژاپنی قصد دارد تا به ارائه بازی های قدیمی خود روی موبایل ادامه دهد. در بازی اکشن نقش‌آفرینی Beyond Oasis Classic در نقش پرینس علی باید با جمع کردن چهار عنصر، زره قدرتمندی را برای نبرد با نیرویی شیطانی بسازید که در حال گسترش است. بازی دارای باس‌های قدرتمندی مانند اژدهایی عظیم است که هر کدام در نوع خود چالشی جداگانه محسوب می‌شوند. از سوی دیگر دشمنان نیز در انواع مختلفی مانند افسونگرها و زامبی‌ها در بازی حضور دارند. اگر به دنبال یک بازی جذاب کلاسیک می‌گردید، حتما بازی Beyond Oasis Classic را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Beyond Oasis Classic

بازی Chef Wars

Chef Wars

با کشف شهرهای مختلف، دستورالعمل‌های جدیدی را برای پخت غذا پیدا کنید

نبرد در کوهستان، نبرد در رینگ بوکس یا نبرد در دریا، تاکنون در مکان‌های مختلفی به مصاف حریفانی قدر رفته‌ایم، اما آیا تاکنون نبرد در آشپزخانه را تجربه کرده‌اید؟ در بازی Chef Wars با آشپزها همراه شوید تا در مسابقه‌ای نفس‌گیر، در نهایت دست‌ پخت‌تان را به رای داورها بگذارید. بازی Chef Wars از این جهت منحصر به فرد است که با بیش از ۱۰۰۰ دستورالعمل پخت غذا به شما آزادی زیادی را برای رقابت با سایر رقبا می‌دهد. Chef Wars همینطور در جهانی عظیم امکان ورود به بیش از ۵۰۰ شهر را می‌دهد. در جریان بازی می‌توانید دستورالعمل‌های جدید را پیدا کنید و از آنها برای شرکت در جوایز Cheffy بهره ببرید. با پیروزی در این جوایز به مرور در مسیر تبدیل شدن به یک Master Chef قدم می‌گذارید که همین موضوع است که تجربه و شرکت در مسابقات بازی Chef Wars را جذاب می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chef Wars

بازی Dragon Hills 2

Dragon Hills 2

بازی Dragon Hills را می‌توان یکی از بازی‌های اعتیادآور و جذاب اندروید و iOS دانست و حال در دومین شماره این بازی دوبعدی، شاهد تکرار موفقیت این مجموعه هستیم. در بازی Dragon Hills 2 دخترکی دست و پا چلفتی را کنترل می‌کنید که به دنبال حمله زامبی‌ها‌، قصد دارد تا جعبه‌ای حاوی مواد سبز رنگ را به گذشته ببرد تا با این‌کار مانع تسخیر جهان توسط زامبی‌ها شود. اما در این مسیر دخترک به اشتباه، باعث می‌شود تا جعبه به دست زامبی‌ها بیفتند. اکنون این شما هستید که باید این دخترک را سوار بر اژدهایی قدرتمند، برای پس گرفتن جعبه هدایت کنید. بازی گیم‌پلی سریعی دارد و در نتیجه باید مراقب باشید تا در این تعقیب و گریز به اشتباه با موانع برخورد نکنید. یکی از مواردی که تجربه Dragon Hills 2 را جذاب می‌کند، طراحی شخصیت‌ها و مراحل بازی است که هر کدام تنوع زیادی دارند. برخلاف iOS بازی Dragon Hills 2 در اندروید به صورت رایگان منتشر شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dragon Hills 2

بازی EverHero - Wings of the Ever Hero

EverHero - Wings of the Ever Hero

مدتی بود که بازی‌‌‌‌ای با سبک و سیاق بازی Skyforce را در فهرست بهترین بازی‌ های رایگان اندروید نداشتیم، به همین دلیل این هفته بازی EverHero را برای علاقمندان به سبک Shoot 'em Up معرفی کرده‌ایم. در این بازی باید در نقش یک پری، جهان را از دست ارتشی از هیولاها نجات دهید. مکانیزم گیم‌پلی بازی مشابه با Skyforce است و در صورتی که پیش از این، ساخته اینفینیت دریمز را بازی کرده باشید، در تجربه EverHero مشکلی نخواهید داشت. پاورآپ‌های متنوع برای رویارویی با باس‌هایی قدرتمند، صداگذاری زیبا و هماهنگ با مراحل، لیدربرد‌های متنوع و همینطور محیطی زیبا که در جریان بازی باید بر فراز آن پرواز کنید، از جمله ویژگی‌های بازی هستند که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون EverHero - Wings of the Ever Hero

بازی Geostorm

Geostorm

Geostorm با اقتباس از فیلمی با همین نام با هنرنمایی جرارد باتلر و اد هریس ساخته شده است

مانند بازی Stranger Things: The Game که اقتباسی از یک سریال است، بازی Geostorm نیز براساس فیلمی علمی‌تخیلی با همین نام ساخته شده که در آن باید سه شخصیت را در شرایط آب و هوایی متفاوت هدایت کنید. اگر بازی‌های مجموعه GO از کمپانی اسکوئر انیکس را تجربه کرده باشید، با گیم‌پلی نوبتی و پازل‌های متنوع این مجموعه آشنا هستید. بازی Geostorm نیز از نظر گیم‌پلی ویژگی‌های تقریبا مشابهی را با سری Go دارد با این تفاوت که در جریان بازی باید با شخصیت های متفاوت سعی کنید تا از دست خطراتی که تهدیدتان می‌کند، فرار کنید. هر یک از شخصیت‌ها در مکانی گرفتار شده‌اند و معماهایی که باید با هر کدام از آنها حل کنید، متفاوت از دیگری است. اتصالات خطرناک برق، سونامی و هوای طوفانی مرگباری که هر لحظه در کمین شما است، تنها بخشی از سوپرایزهایی‌ هستند که باید با آنها روبرو شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Geostorm

بازی Gladiator Rising: Roguelike RPG

Gladiator Rising: Roguelike RPG

برخلاف فصل تابستان، در ماه مهر کمتر شاهد عرضه بازی پیکسلی پرجزئیات بوده‌ایم. اگر به بازی‌های چالشی و به ویژه Roguelike علاقه دارید، بازی Gladiator Rising: Roguelike RPG یکی از آن بازی‌هایی است که می‌تواند حسابی شما را درگیر خود کند. بازی دارای مراحل متنوعی است که به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند، همین موضوع هر یک از مراحل را چالشی می‌کند و از سوی دیگر ارزش تکرار Gladiator Rising را افزایش می‌دهد. شما همینطور می‌توانید با خریداری آیتم‌ها و تجهیز کردن گلادیاتور به سلاح‌ها،‌ مبارزی قدرتمند را برای خودتان دست و پا کنید تا در رقابت با حریفان زمان بیشتری را دوام بیاورید. اگر به دنبال یک بازی در سبک نوبتی با رگه‌هایی از استراتژی و چالش‌های بازی‌های Roguelike هستید، Gladiator Rising گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Gladiator Rising: Roguelike RPG

بازی Goon Squad

Goon Squad

بازی کارتی Goon Squad ساخته جدید آتاری،‌ داستان مبارزه تبهکاران با یکدیگر است تا در نهایت بتوانند به قدرتمند ترین پدرخوانده تبدیل شوند. در جریان بازی باید با استراتژی کارت‌ها را مستقر کنید تا با پیشروی در میدان نبرد، در نهایت مرکز فرماندهی حریف را از آن خود کنید. حالت اصلی بازی از نظر گیم‌پلی شباهت بی چون و چرایی به Clash Royale دارد و در جریان بازی باید در دو مسیر نیروهای خود را برای رسیدن به برج‌های دشمن مستقر کنید. با پیروزی در هر رقابت می‌توانید کارت‌های جدیدی را به دست آورید و برای استفاده در رقابت‌های بعدی آنها را ارتقاء دهید. خوشبختانه Goon Squad حالت‌های متنوعی دارد و به ویژه در حالت کاملا متفاوت Free for All می‌توانید در برابر سه بازیکن دیگر به مبارزه بپردازید. نقشه‌های متفاوت، کارت‌های پرشمار و وجود حالت‌های مختلف تجربه بازی Goon Squad را لذت بخش کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون

بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2

اگر به بازی‌های زامبی‌ محور علاقه دارید، حتما با بازی Into the Dead محصول کمپانی PikPok آشنا هست، بازی اول شخص هیجان‌انگیزی که در آن باید با هدایت شخصی گرفتار در میان حملات زامبی‌ها، مراحل را پشت سر بگذارید و خودتان را نجات دهید. مهرماه در نهایت بعد از گذشت پنج سال، کمپانی PikPok بازی Into the Dead 2 را با حفظ ویژگی‌های اولین شماره منتشر کرد که این‌بار با شخصی به نام جیمز، به دنبال اتفاقی در مسیر خانه، باید با برداشتن سلاح کیلومترها را برای رسیدن به همسر خود پشت سر بگذارید. بازی از نظر گرافیک پیشرفت چشمگیری داشته است و در زمینه گیم‌پلی نیز همچنان ترکیبی از هیجان و ترس را برایتان به ارمغان می‌آورد. ۶۰ استیج متفاوت با صد‌ها چالش، پایان‌های متفاوت، سلاح‌های پرشمار و متنوع، رویداد‌های روزانه محتوایی هستند که در این بازی انتظار شما هستند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Into the Dead 2

بازی Middle-earth: Shadow of War

Middle-earth: Shadow of War

هفته دوم مهر بود که کمپانی برادران وارنر نسخه موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War را یک هفته زودتر از نسخه کنسول و پی‌سی این بازی برای اندروید و iOS منتشر کرد. در نسخه موبایل Shadow of War برخلاف کنسول‌ها شاهد جهانی عظیم نیستیم و بیشتر با یک بازی، با عناصر نقش‌آفرینی در دنیایی جمع‌وجور سر و کار داریم. مشابه با بسیاری از بازی‌های موبایل که به تازگی منتشر شده‌اند، در بازی Shadow of War نیز قابلیت بازی خوکار یا Auto-play در دسترس قرار دارد. به لطف این قابلیت، در جریان نبردها نیازی به حرکت دادن قهرمان‌ ندارید و شخصیت‌ها به صورت خودکار به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. شما همینطور امکان دراختیار گرفتن قهرمان‌های متفاوت را تا چهار نفر دارید که به لطف سیستم ارتقا‌ء بازی، می‌توانید قهرمان‌های خود را ارتقاء دهید. هرچند در مجموع نباید انتظار یک بازی بی‌نقص را از Middle-earth: Shadow of War داشت، اما هنوز هم این بازی قادر است تا حسابی شما را در سرزمین میانه و ماموریت Talion سرگرم کند. بازی اکنون به صورت رایگان و با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Middle-earth: Shadow of War

بازی Modern Combat Versus

Modern Combat Versus

بازی Modern Combat Versus هرچند برخلاف گذشته دیگر بخش داستانی را در اختیار بازیکنان نمی‌گذارد، اما این بار شاهد تمرکز هرچه بیشتر سازندگان روی بخش چندنفره بازی هستیم. بازی Modern Combat Versus از لحاظ گرافیک و انیمیشن‌ها نسبت به بازی‌های پیشین سری مدرن کامبت، کیفیت بافت‌ها و محتوای بیشتری را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. هرچند نبود بخش تکنفره را می‌توان نقطه ضعفی برای بازی دانست، اما هنوز هم می‌توانید با ورود به بخش Solo Play به صورت تکنفره در مقابل هوش مصنوعی به انجام بازی بپردازید. بخش چندنفره PvP اما مهم‌ترین حالت Modern Combat Versus است که به شما امکان رویارویی با بازیکنانی از سراسر جهان را می‌دهد. حضور شخصیت‌هایی با سبک و تجهیزات منحصر به فرد، نقشه‌های متنوع و شیوه کنترل جالب و جدید طراحی شده توسط گیم‌لافت، بازی Modern Combat Versus را به یکی از گزینه‌های مناسب برای تجربه تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Modern Combat Versus

بازی StormFront 1944

StormFront 1944

‌ایالات متحده، چین، ژاپن، آلمان، شوروی یا بریتانیا، کدام کشور را می‌خواهید؟ ملیت‌تان را انتخاب کنید و با ورود به بازی به تجربه‌ای مشابه با بازی‌هایی مانند ‌Boom Beach اما از نوع جنگ جهانی دوم بروید. StormFront 1944 از بسیاری جهات شباهت‌های بی چون و چرایی با ساخته سوپرسل دارد. به عنوان مثال، با ساخت نیروها تنها می‌توانید از یک سمت میدان به پایگاه دشمنان حمله کنید و در نتیجه نیروهای تدافعی از نظر توانایی در سطح پایین‌تری نسبت به نیروهای تهاجمی قرار دارند. ساخت گارد حفاظتی، تانک، هواپیما و بسیاری دیگر از نیروها و تجیهزات نظامی به بازیکن کمک‌ می‌کند تا با حملات بیشتر به رقیبان، امتیاز و منابع بیشتری را نیز به دست آورد. البته توسعه‌دهنده سعی کرده است تا با تغییر در ظاهر پایگاه‌ها و همینطور اضافه کردن نیروهایی متنوع،‌ کمی StormFront 1944 را نسبت به بازی Boom Beach متمایز کند، اما هنوز هم در صورتی که ساخته سوپرسل را تجربه کرده باشید، می‌توانید با ورود به بازی StormFront 1944، از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون StormFront 1944

بازی Stranger Things: The Game

Stranger Things: The Game

استقبال خوب بینندگان و منتقدین از فصل اول سریال Stranger Things باعث شد تا اکنون در آستانه پخش فصل دوم این سریال، شاهد عرضه بازی اقتباسی جدیدی با نام Stranger Things: The Game برای اندروید و iOS باشیم. در این بازی اکشن/ماجراجویی که بی‌شباهت به بازی‌های کلاسیک نیست، باید در نقش یک کارآگاه، برای پیدا کردن کودکان گم‌شده تلاش کنید. بازی در کنار معماهایی مانند یافتن راه باز کردن درب خروج یا غیر فعال کردن لیزرها، به شما اجازه می‌دهد تا میان شخصیت‌هایی با توانایی‌های مختلف سوییچ کنید و با توجه به نیاز خود از شخصیت‌ها برای حل معماها کمک بگیرید. اما دنیای پیکسلی بازی، زیبایی خاص خود را دارد، توسعه‌دهندگان سعی کرده‌اند تا با حفظ فضای دهه ۸۰ میلادی سریال در این بازی موبایل، حس و حال بازی‌های دهه ۸۰ را به بازیکنان بدهند. با توجه به اهمیت کم خریدهای درون برنامه‌ای و رایگان بودن بازی بازی Stranger Things: The Game زیبا، به راحتی می‌توانید بازی را هم‌اکنون از گوگل‌پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون

بازی Super Phantom Cat 2

Super Phantom Cat 2

بازی پلتفرمر Super Phantom Cat ساخته استودیوی Veewo توانست در اندک زمانی بعد از انتشار به محبوبیت خوبی میان بازیکنان دست پیدا کند و همین محبوبیت نیز دلیلی شد تا توسعه‌دهندگان به فکر ساخت و انتشار دومین نسخه این بازی زیبا بیفتند. در این بازی باید در نقش Ari، به دنبال خواهرش Ina بروید که توسط یک خلافکار ربوده شده است. گیم‌پلی بازی در چهار فصل جذاب و البته دشوار دنبال می‌شود و باید با پریدن از روی سکوها و جمع کردن سکه‌ها، ستاره‌ هر مرحله را جمع‌آوری کنید. حضور بخش‌هایی مانند Base برای خریداری منابع مورد نیاز با خرج کردن سکه و الماس‌ها و وجود توانایی منحصر به فردی با نام Penta Phantom برای جابه‌جایی سریع میان اشیا باعث شده تا Super Phantom Cat 2 مشابه با سلف خود جذاب شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Phantom Cat 2

بازی Taichi Panda 3: Dragon Hunter

Taichi Panda 3: Dragon Hunter

بازی‌های MMORPG در سال‌های اخیر راه خود را به گوشی‌های موبایل نیز باز کرده‌اند و اکنون شاهد عرضه بازی‌های بزرگی نظیر Crusaders of Light، سری Taichi Panda و همینطور Vainglory برای پلتفرم اندروید و آیفون هستیم. اکنون با انتشار نسخه سوم Taichi Panda، بازیکنان فرصتی تازه را برای حضور در میان اتحاد پانداها یا امپراطوری شیرها به دست آورده‌اند تا در خط داستانی زیبایی با داستانی از افسانه‌ای قدیمی همراه شوند. هر گروه دارای چهار کلاس است که باید با انتخاب پانداها یا شیرها یکی از این چهار کلاس را انتخاب کنید و خود را برای شخصی‌سازی قهرمان آماده کنید. با توجه به نمایشگر کوچک گوشی‌های موبایل و در نتیجه سخت بودن یافتن ماموریت‌ها در جهانی عظیم، قابلیت Auto-Questing باری دیگر در بازی Taichi Panda 3 بازگشته است تا آسان‌تر به دنبال ماموریت‌ها بروید. حالت PvP دیگر بخشی است که بعد از رسیدن به سطح ۱۵ یا بالاتر در دسترس‌ شما قرار می‌گیرد. در این حالت نیز می‌توانید با نبرد با سایر بازیکنان هنر رزمی خودتان را به نمایش بگذارید و با کسب جوایز و افزایش سطح، به مناطق جدید جهان بازی دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Taichi Panda 3: Dragon Hunter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده