// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

پیش نمایش بازی Assassin's Creed: Origins

بازی Assassin's Creed: Origins یکی از مهم‌ترین آثار امسال است که به قول سازنده و ناشرش، یک تحول بزرگ برای این سری خواهد بود. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات بازی پیش از انتشار داشته باشیم.

یک سال زمان بیشتر برای ساخت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سری Assassin’s Creed. کار عجیب و دور از انتظاری است که یوبیسافت برای یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های خود انجام داد و امید ما را برای یک اساسینز کرید درست و حسابی بالا برد. به هر حال اگر من و شما هم مالک کمپانی بزرگی بودیم که یکی از بازی‌هایمان هر سال میلیاردها دلار پول به حسا‌ب‌مان سرازیر می‌کرد، کار سختی بود که یک سال به آن استراحت دهیم. اما به هر حال یوبیسافت این کار غیرمنتظره را انجام داد و باید قدر دان آن‌ها باشیم. اما آیا استودیو یوبیسافت مونترال قادر است قدر این فرصت را بداند؟ ساخت این بازی از اوایل سال ۲۰۱۴ با پایان یافتن ساخت Assassin’s Creed IV: Black Flag آغاز شد. یعنی اگر یوبیسافت فرصت یک ساله را به این استودیو نمی‌داد، معلوم نبود شاهد بازی به این بزرگی باشی یا خیر. اما خب هنوز هم موفقیت Assassin’s Creed Origins در هاله‌ای از ابهام است و تا زمان انتشار باید منتظر بمانیم. پس بهتر است در حال حاضر به سراغ اطلاعات بازی برویم و خود را آماده انتشار یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نسخه‌های این سری محبوب کنیم.

آیا این نسخه از سری Assassin's Creed می‌تواند آن حال و هوای شگفت‌انگیز یکی دو نسخه ابتدایی را زنده کند؟

اما چرا این قسمت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین است؟ یک: داستان شکل‌گیری اساسین‌ها، ۲: مصر! از این دو دلیل بزرگ‌تر نمی‌توان یافت. هرچند عناصر جدید بازی که جلوتر به آن‌ها خواهیم پرداخت بسیار امیدوار کننده می‌رسند. خیلی از ما زمانی که طی نسخه‌های متعدد سری Assassins’s Creed به بازه‌های مختلف تاریخ سفر کردیم، دوست نداشتیم شاهد ماجراجویی در دنیای مدرن باشیم و دل‌مان برای آن زمانی که با الطائر و اتزیو در کوچه پس کوچه‌های قدیمی از لا به لای مردم گذر می‌کردیم تا هدف‌ از خدا بی‌خبرمان را از بین ببریم، بسیار تنگ شده بود، چرا که آن‌ها حسی متفاوت و بسیار جذاب‌تری داشتند. برای همین است که حالا مصر حداقل برای من بسیار هیجان‌انگیز است. رک بگویم، یوبی سافت در خلق محیط‌های بازی‌هایش دیوانه کننده عمل می‌کند و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. از محیط‌های Division با آن‌ طرح‌های روی در و دیوارهای شهر خراب شده‌اش گرفته تا همین Assassni’s Creed Syndicate. آن‌ها در این کار عالی هستند و آن طور که از تریلرها و نمایش بازی‌ها مشخص است، به نظر می‌رسد مصر شاخ تمامی محیط‌هایی باشد که استودیوهای یوبیسافت تا به امروز خلق کرده‌اند. بازی Origins قرار است بزرگ‌ترین جهان سری بازی Assassin’s Creed را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. سازندگان بازی برای چنین هدفی سعی کرده‌اند تا محیط‌ها را با جزییات کامل در بازی پیاده کنند و البته، بخشی از آن را از قوه تخیل خود کمک بگیرند. از شهر باشکوه ممفیس گرفته تا صحراهای مصر، از رود نیل گرفته تا اهرام مصر، به نظر بهترین تجربه‌ای خواهند بود که در طول این سری خواهیم داشت. هرچند از آنجایی که امروزه بسیاری از آن شکوه و جلال مصر از بین رفته است، استودیو سازنده سعی کرده در ایجاد محیط‌های بازی، پا را فراتر از واقعیت بگذارد و با کمی قوه تخیل، گوشه و کنار محیط‌ها را سر و سامان دهد.

Assassin

بازی قرار است مهم‌ترین داستان تاریخ این سری را روایت کند؛ چگونگی طلوع اساسین‌ها

اما نکته هیجان‌انگیز دیگر مربوط به داستان بازی است. در Assassin’s Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است. اما خواهر او، خواهر مشهورش، یعنی کلئوپاترا، به طور مخفیانه سعی دارد گروهی از افراد قدرتمند را در جهت کودتا علیه برادرش ترتیب دهد و در این حین حضور جمهوری روم تبدیل به ترسی برای مصریان شده است و صدای پاهای ژولیوس سزار نیز شنیده می‌شود، شخصی که با کلئوپاترا نیز ازدواج می‌کند. حال در این بین، بایک که اوضاع را مناسب نمی‌بینند و البته طی اتفاقی، وارد مسیر نجات مصر می‌شود و در انتها، حوادث رخ داده او را رفته رفته تبدیل به اولین اساسین تاریخ می‌کند و انجمن برادری شکل می‌گیرد. ما علاوه بر درگیری سران و قدرت‌های مصر، شاهد نبرد تمدن‌ها نیز خواهیم بود. اما اینکه این اتفاقات چه هستد و چگونه آغاز می‌شوند، بایک با ژولیوس سزار و کلئوپاترا چه رابطه و رفتاری خواهد داشت و هداف اصلی‌اش چه کسانی هستند، و بسیاری از سوال‌های دیگر، باید منتظر ماند و دید.

البته شاید با خود بگوید پس تمپلارها کجا هستند؟ در این نسخه و به لطف داستان و بازه زمانی‌ای که در آن قرار خواهیم گرفت، خبری از این دشمنان همیشه اساسین‌ها نیست. اما این بار شاهد حضور اشخاصی مرموز، پنهان و بی‌چهره که ماسک‌هایی بر صورت دارند خواهیم بود که توسط استودیو سازنده، با نام The Order of the Ancients معرفی شده‌اند. آن‌ها از آن دست اشخاصی هستند که به صورت پنهانی در امور کشور دخالت می‌کنند و حتی به نوعی کنترل فرعون را نیز در دست دارند. آن‌ها تبدیل به شیطان‌هایی برای مصر شده‌اند و بایک تحمل حضور آن‌ها را ندارد.

Assassin

در کنار بایک، بازی کاراکتر قابل بازی دیگری نیز دارد که احتمالا او آیا، همسر بایک خواهد بود

البته فراموش نکنید که بایک تنها کاراکتر قابل بازی Assassin’s Creed Origins نیست و در این بین یک شخصیت زن دیگر وجود دارد که با او به ماجراجویی خواهید پرداخت. البته خبری از آن سیستم اختیاری Assassin’s Creed Syndicate نیست که با هر کدام از شخصیت‌های جیکوب یا ایوی فرای که خواستید به ماموریت بپردازید. بلکه برخی از ماموریت‌های خاص است که دیگر شخصیت قابل بازی را در اختیار خواهید داشت و پیش بردن بخش اعظمی از بازی نیز برعهده خود بایک است. نمی‌دانیم دقیقا این زن چه کسی است، اما به احتمال زیاد او همسر بایک باشد. همسر بایک، آیا الکساندریا «Aya of Alexandira» نام دارد. البته او عضو گروه مجی نیست اما به راه و روش خود اهدافش را پیش می‌برد. حال باید منتظر ماند و دید این زن و شوهری که قرار است دست دشمنان را از مصر کوتاه کنند، چگونه باعث ایجاد انجمن برادری و آغاز شکوفایی اساسین‌ها خواهند بود.

اما آیا پای دنیای مدرن هم به بازی باز خواهد شد؟ یا تنها به مصر باستان سفر خواهیم کرد؟ زمان مدرن همیشه در سری بازی Assassin’s Creed وجود داشتند و در این نسخه نیز وجود خواهد داشت. البته تا به حال هیچ اشاره درست و مستقیمی از سوی سازندگان در این مورد نشده است، اما خب در یکی از ویدیوهای لو رفته از این بازی، ما شاهد صحنه کوتاهی از دنیای مدرن بودیم که خب همین امر کافی است تا احتمال وجود چنین بخشی در بازی را زیاد بدانیم. البته زمانی دنیای مدرن بخشی از گیم‌پلی این مجموعه بود که حالا اکثرا جای خود را در نسخه‌های اخیر به میان‌پرده‌ها داده‌اند.

اما از داستان که بگذریم، بخش گیم‌پلی بازی یکی از مهم‌ترین اجزایی است که موفقیت و محبوبیت دوباره سری به آن بستگی دارد. همانطور که گفتم، Assassin’s Creed Origins یک دنیای بزرگ خواهد داشت که انواع و اقسام شرایط در آن وجود دارد. محیط‌های روستایی و حومه شهری، شهرهای بزرگ، اهرام مصر، رود‌ نیل، صحراهای خشک و بی آب و علف و حتی محیط‌های نسبتا سرسبز، کاملا بر فراز نقشه بازی نقش بسته‌اند و ماموریت‌های مختلفی را در آن انجام خواهیم داد. شاید با خود بگویید خب مصر امروزه یک محیط کاملا خشک و صحرایی دارد. اما باید بدانید که در گذشته شهر‌های مصر بسیار باشکوه بودند و عظمت خاص خود را داشتند. بنابراین هرگز شاهد محیط‌های تکراری و یکنواخت نخواهیم بود.

Assassin

سیستم نقش‌آفرینی در عین حال که قادر است بازی را برای همیشه از گذشته خود دور کند، اما در عین حال می‌تواند کلید موفقیت بازی باشد

همچنین خوب می‌دانید که استودیو سازنده Origins، بازی Black Flag را ساخته که در زمان خود متفاوت و برای بسیاری جذاب بود. آن‌ها با الهام از مکانیزم کشتی و قایق‌سواری، این عنصر را به شکلی گسترده‌تر و بهینه‌تر در بازی خود پیاده کرده‌‌اند. در شهر ممفیس که کانال‌های آبی زیادی وجود دارد، یکی از بهترین روش‌ها برای گشت و گذار، همین قایق‌هایی خواهند بود که جذابیت خاصی خواهند داشت. اگر هم روی خشکی قدم می‌زنید، می‌توانید با ارابه‌ها، اسب‌ها و حالا، حتی با شترها به گشت و گذار بپردازید و به نقطه مورد نظر خود سفر کنید.

اما این بازی عناصر بسیار جدیدتری در خود جای داده است که راه خود را کاملا از نسخه‌های قبلی جدا می‌کند. یکی از این عوامل جالب دنیای بازی این است که حالا NPCها یا به طور کلی شخصیت‌های غیرقابل بازی، پویایی بیشتری دارند. یک مثال می‌زنم، چرخه شب و روز بازی، کاملا روی دنیای Origins تاثیرگذار است. هنگام روز کوچه و خیابان‌های شهر پر از انسان‌هایی است که هر کدام اهداف خاص خود را دارند. اما در شب هنگام، بسیاری از آن‌ها به خانه‌هایشان می‌روند و می‌خوابند و شاهد خلوت شدن شهر هستیم! نه تنها انسان‌ها، بلکه حالا حیوانات نیز هر کدام هدف و برنامه خاص خود را دارند.

اما گیم‌پلی بازی فراتر از این‌ها به نظر می‌رسد و اضافه شدن عناصر نقش‌ آفرینی، آن هم به شکلی محسوس، به این نسخه از سری Assassin’s Creed شخصیتی تازه داده است. یکی از منابع الهام بازی برای تزریق عناصر نقش‌آفرینی به رگ‌هایش، بازی فراموش نشدنی The Witcher 3: Wild Hunt است. هر جا هم که اسمی از بازی نقش‌آفرینی باشد، ناخودآگاه یاد درخت مهارت و XP و قابلیت‌های متنوع می‌ا‌‌‌فتیم و خب Origins از هیچ یک از آن‌ها نگذشته است. شاید برخی از طرفداران این مجموعه از وجود سیستم نقش‌آفرینی راضی نباشند، اما باید قبول کنیم که سیستم کهنه گذشته این سری جوابگو نبود و نیاز به دمیدن نفسی تازه داشت.

Assassin

علاوه بر اضافه شدن‌ عناصر مختلف نقش‌آفرینی به بازی، سیستم مبارزات نیز تغییرات قابل توجه‌ای داشته است

یکی از ابتدایی‌ترین بخش‌های بازی‌های نقش‌آفرینی این است که شما کلاس کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و سپس به ماجراجویی می‌پردازید. با اینکه در Origins این خبر نخواهد بود، اما آیتم‌هایی که انتخاب خواهید کرد، کلاس شخصیتتان را مشخص می‌کنند. بایک می‌تواند یک جنگجو، تکاور یا یک آدم سرکش باشد. اینکه چه آیتم‌هایی را برای مبارزه انتخاب کنید و چه مهارت‌هایی از بایک را گسترش دهید و قابلیت‌هایش را فعال کنید، کاملا به خود شما بستگی خواهد داشت. همچنین المان‌هایی مثل ابزار مختلف و لوت از دیگر بخش‌های بازی هستند که به تازگی به ستون‌های این بازی اضافه شده‌اند. همچنین همانند همیشه، بازی کلی لباس‌های مختلف را برای بایک ترتیب داده تا هم از یک نواختی خارج شود هم رنگ و بویی جالب به بازی دهد، مخصوصا این که برخی از این لباس‌ها حالتی فانتزی دارند؛ مانند لباس یک مومیایی! همچنین تعداد بسیار زیادی اسلحه متفاوت با طرح و اشکال مصری طراحی شده تا از این نظر نیز بازی متنوع باشد. اصلی‌ترین سلاح شما یک سپر، تیر و کمان و یک اسلحه برای نبردهای تن به تن مثل شمشیر، تبر یا نیزه خواهد بود. همچنین آیتم‌های جانبی مانند سم نیز همراه‌تان خواهید داشت تا اسلحه خود را به آن‌ها آغشته کنید و دشمنان سر سخت را از پای درآورید.

در کنار اضافه شدن المان‌های نقش‌آفرینی، بخش مبارزات مهم‌ترین تغییر این سری به شمار می‌رود. نبردها یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بازی خواهند بود که حالا آن حالت ساده خود را از دست داده‌اند و به مراتب پویاتر شده‌اند.  در نسخه‌‌های گذشته سری Assassin’s Creed هنگامی که با یک یا چند دشمن رو به رو می‌شدید، به گونه‌ای بود که آن‌‌ها یکی یکی یا حداقل دوتا دوتا به شما حمله می‌کردند، انگار که برای نوبت‌شان منتظر می‌ماندند و سپس حمله می‌کردند. بازیکن نیز در مواقع بسیاری، منتظر می‌ماند تا آن‌ها حمله کنند تا با یک ضدحمله کارشان را بسازد. به طور کلی، مبارزات جوری بود که نگرانی زیادی وجود نداشت و می‌دانستیم که با کمی صبر می‌توان از پس همه دشمنان برآمد. اما حالا مبارزات فرق کرده و با الهام‌گیری از سیستم مبارزات فوق‌العاده سری Dark Souls، قسمت جدید بازی مبارزاتی با عطر و طعمی شبیه به آن، اما با امضای خود سری Assassin’s Creed به خود گرفته است. البته خبری از آن چالش‌های Dark Souls نیست، حتی خبری از استامینا نیست که نگرانش باشید، اما در عین حال خبری از آن مبارزات یک‌پارچه و قابل پیش‌بینی بازی‌های قبلی اساسینز هم نیست.

Assassin

به لطف تغییر در مبارزات، شما برای زنده ماندن در نبردها، باید بیشتر از قبل به شرایط توجه داشته باشید. یکی از نکات جالب ماموریت‌های بازی که ربط مستقیمی به نبردها دارد این است که آن‌ها همانند بازی دیویژن، سطح بندی شده‌اند. دشمنان دارای سطح‌های مختلفی از ضعیف تا فوق‌العاده قوی هستند. البته به این معنا نیست اگر سطح کاراکتر‌تان در حد انجام یک ماموریت نباشد، قادر نخواهید بود آن را انجام دهید. به طور مثال اگر ماموریتی سطح ۲۳ داشته باشد و بایک در سطح ۲۰ باشد، شما همچنان قادر به انجام دادن آن هستید، اما کاملا تفاوت سطح‌ها را حس خواهید کرد.

اما مهم‌ترین تاثیر این عنصر در بازی، خداحافظی با چیزی است که ما را در کل مجموعه بد عادت کرده بود. در نسخه‌های قبل می‌توانستیم دشمنان را چه سربازان عادی و چه باس‌ها، با یک حرکت مخفیانه و با استفاده از هیدن بلید از بین ببریم. اما در نسخه Origins هنگامی که بخواهید دشمنان سطح بالاتر از خود را توسط هیدن بلید با یک حرکت از بین ببرید، آن‌ها به سرعت جلوی شما را خواهند گرفت! شاید بتوانید ضربه زیادی به آن‌ها وارد کنید، اما هرگز قادر نیستید سطح‌های بالاتر از خود را با یک حرکت هیدن بلید به صورت مخفیانه بکشید. کار زمانی سخت‌تر می‌شود که باس‌ها یا سردسته راهزن‌ها، در این مورد کله‌شق‌تر عمل می‌کنند و نمی‌توانید همانند گذشته خیلی شیک و مجلسی روی آن‌ها فرود بیایید و آن‌ها را با فرو کردن هیدن بلید در گردن‌شان از بین ببرید. البته اگر آن‌ها از سطح شما پایین‌تر باشند این کار به راحتی صورت می‌گیرد، اما اگر هم‌سطح یا بالاتر باشند، همه چیز نیاز به استراتژی دارد.

Assassin

سازنده بازی قول داده تا ماموریت‌های جانبی متنوع و جذاب و نبرد در آرنا‌ها هیجان‌انگیز باشد

علاوه بر انجام ماموریت‌های فرعی و غیر فرعی، بازی شامل آرناهایی برای مبارزه گلادیاتورها و جنگجویان نیرومند نیز هستد. هر کدام از آرناهای مختلف نیز چالش‌های متنوعی را پیش روی شما قرار خواهند داد و هر کدام نیز سلاح‌های خاصی را در اختیارتان می‌گذارند؛‌ ممکن است با یک تبر بزرگ به مبارزه بپردازید یا با دست خالی به سراغ دشمن بروید. مبارزه با نیزه‌ها نیز با کمی فاصله انجام می‌گیرند و کندتر پیش می‌روند، اما اگر مبارزات با شمشیر دنبال شود، بسیار سرعتی‌تر و با فاصله کمتر رقبا به یکدیگر صورت می‌گیرند. از آن خطرناک‌تر این است که یکی از دشمنان یک تیر و کمان داشته باشد و از فاصله دورتر به شما صدمه بزند. مبارزات در بازی بسیار هیجان‌انگیز توصیف شده و حسی جدید در سری Assassin’s Creed القا می‌کند. نکته جالب این است که اگر بر حریفان غلبه کنید، می‌توانید یا آن‌ها را مجازات کنید یا زندگی‌شان را به آن‌ها ببخشید! این شما هستید که بایک را به مردی بخشنده تبدیل می‌کنید، یا مردی که خشونت را راهی مناسب برای عدالت می‌داند.

در کنار کلی سیستم جدید و عناصر اضافه شده دیگر، جا دارد در مورد عقاب بایک نیز صحبت کنیم. عقاب بایک که سِنو نام دارد، این بار قرار است به تنهایی وظیفه گسترش و پدیدار کردن نقشه را برعهده داشته باشد. در سری‌های گذشته همیشه از بالاترین برج بالاتر می‌رفتیم و محیط‌های اطراف را توسط شخصیت اصلی بازی زیر نظر می‌گرفتیم. حال این بار ما قرار است در نقش خود عقاب به هوا پرواز کنیم و محیط‌های اطراف را از نگاه آن به بایک نشان دهیم. نه تنها این مورد، بلکه سنو قابلیت‌های بیشتری هم دارد. به طور مثال اگر قصد داریم یک محیط را به صورت مخفی کاری پیش ببریم، می‌توان ابتدا با سنو به آسمان پرواز کرد و دشمنان محیط را زیر نظر گرفت. سپس با هر استراتژی‌ای که در نظر دارید می‌توانید ماموریت خود را انجام دهید. این موضوع به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دیدی کاملا متفاوت نسبت به محیط داشته باشند و به شکلی بسیار بهتر، استراتژی خود را برای انجام ماموریت بچینند. در حین این که در آسمان هستید، سنو قادر است به صورت شناور در آسمان بماند و با چرخش دوربین به خوبی اطراف را مشاهده کنید و دشمنان خود را علامت بزنید.  به لطف همبستگی بایک با سنو، عقابی که از همین حالا به یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی این بازی تبدیل شده، تجربه Eagle Vision حالا حس و حالی کاملا متفاوت را دارد.

Assassin

همچنین کمپانی یوبی‌سافت چندی پیش جزئیات جدیدی را از بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی بازی اکشن ماجراجویی و نقش‌آفرینی Assassin's Creed Origins به اشتراک گذاشت.

بسته‌های الحاقی سیزن پس بازی Assassin's Creed Origins

  • بسته الحاقی اول با نام The Hidden Ones: این بسته الحاقی در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن) منتشر خواهد شد و چندین سال پس از وقایع داستان اصلی بازی را روایت خواهد کرد و بازیکنان را در مقابل یک نیروی اشغالگر رومی در منطقه‌ای کاملا جدید قرار می‌دهد. شایان ذکر است که این بسته توسعه‌دهنده به بازیکنان امکان ارتقای شخصیت اصلی را می‌دهد.
  • بسته الحاقی دوم با نام The Curse of the Pharaohs: این بسته الحاقی در ماه مارس سال ۲۰۱۸ (اسفند-فروردین) منتشر خواهد شد و روی اسطوره‌های مصر باستان تمرکز خواهد داشت. در این بسته بازیکنان به مبارزه با فراعنه‌ی مرده خواهند پرداخت و دست به کاوش در منطقه اسرارآمیز جدیدی خواهند زد. بازیکنان در طول این ماجراجویی با موجودات نام‌آشنای مصر باستان نظیر جنگجویان اِنیوبیس، عقرب‌ها و موارد دیگر مواجه خواهند شد و به بررسی علت نفرینی می‌پردازند که باعث بازگشت فراعنه‌ی مرده می‌شود. در این بسته الحاقی امکان ارتقای شخصیت اصلی نیز وجود خواهد داشت و یک توانایی جدید نیز در آن معرفی می‌شود.
  • بسته The Roman Centurion و بسته Horus: این دو بسته انحصاری محتویاتی نظیر لباس، سلاح و سپرهای تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند و در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ (آبان-آذر) در دسترس خواهد بود.
  • بسته ۵۰۰تایی اعتبار هیلیکس: این بسته در زمان انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • یک سلاح انحصاری و نادر: این سلاح خنجری با نام Calamity است که در زمان انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

Assassin

در انتها نیز می‌توانید با سیستم مورد نیاز بازی برای اجرا روی کامپیتور آشنا شوید:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ سرویس‌پک ۱/ ویندوز ۸.۱ / ویندوز ۱۰ (تمام ویندوز‌ها نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i5-2400s با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز یا AMD FX-6350 با فرکانس ۳.۹ گیگاهرتز یا معادل آنها
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 660 یا AMD R9 270 (با ۲ گیگابایت حافظه رم)
  • حافظه رم: شش گیگابایت
  • رزولوشن: 720P
  • تنظیمات گرافیکی: پایین‌ترین حد

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ سرویس‌پک ۱/ ویندوز ۸.۱/ ویندوز ۱۰ (تمام ویندوزها نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i7- 3770 با فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز یا AMD FX-8350 با فرکانس ۴.۰ گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 760 یا AMD R9 280X (با ۳ گیگابایت حافظه رم)
  • حافظه رم: هشت گیگابایت
  • رزولوشن: 1080P
  • تنظیمات گرافیکی: حد بالا

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ ۵ آبان برای پلتفرم‌هایپلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده