نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

انتشار پوستر جدید دو سریال Jessica Jones و Agents of SHIELD

بخش تلویزیونی مارول پوسترهای نمایشگاه کامیک کان نیویورک سریال‌های خود از جمله Jessica Jones و Agents of SHIELD را منتشر کرد.

از روز پنج‌شنبه این هفته نمایشگاه کامیک کان نیویورک سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز می‌کند. حال وب‌سایت IGN پوسترهای جدیدی از سریال‌های حاضر بخش تلویزیونی مارول در این نمایشگاه را منتشر کرده است. سریال The Punisher (پانیشر) تنها سریال مارول است که IGN پوستر جدیدی را برای آن منتشر نکرده، اما این سریال دارای یک پنل اختصاصی خواهد بود. با این حال، این سایت اولین پوستر فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) را منتشر کرده است. با وجود اینکه مارول پیش از این از حضور این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال خبر نداده بود، اما به نظر می‌رسد که می‌توان انتظار انتشار اولین تریلر فصل دوم این سریال را داشت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Jessica Jones Season 2 Poster

کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، دیوید تننت در نقش کیلگریو، جانت مک تیر در نقشی نامشخص، جی. آر. رامیرز در نقش اسکار، لی گیبسون در نقش اینگرید و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها توسط کمپانی مارول و شبکه نت‌ فلیکس در فصل دوم سریال Jessica Jones رسما تایید و اعلام شده است. همچنین این پوستر تایید کرد که فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. هفته گذشته، مارول اولین پوستر رسمی فصل پنجم سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) را منتشر کرد. حال این کمپانی پوستر جدیدی را از فصل پنجم این سریال منتشر کرده است که در این پوستر کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز و ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو، دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Agents of SHIELD Season 5 Poster

فصل پنجم سریال Agents of SHIELD قرار است اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه ABC پخش شود. انتظار می‌رود که اولین تریلر فصل پنجم این سریال در این نمایشگاه منتشر شود. پوستر بعدی متعلق به سریال Runaways (فراری‌ها) است. در این پوستر ۶ شخصیت اصلی و نوجوان این سریال در حال تماشای خانواده خود هستند. سریال Runaways در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) از شبکه هولو منتشر شود. انتظار می‌رود اولین تریلر رسمی این سریال در این نمایشگاه منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید پوستر این سریال را مشاهده کنید:

Runaways Season 1 Poster

در پایان پوستر جدید سریال Cloak & Dagger (شنل و خنجر) دیده می‌شود. در این پوستر شخصیت تندی بوون (خنجر) با بازی اولیویا هولت و تایرون جانسون (شنل) با بازی اوبری ژوزف در بالای یک ساختمان دیده می‌شوند. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و در سال ۲۰۱۸ از شبکه فری‌فورم منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود تریلر جدید سریال Cloak and Dagger در نمایشگاه کامیک کان نیویورک منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Cloak and Dagger Season 1 Poster

نمایشگاه کامیک کان نیویورک سال ۲۰۱۷ از تاریخ ۵ تا ۸ اکتبر امسال (۱۳ تا ۱۶ مهر) برگزار خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده