// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

منتظر رونمایی های بزرگ از سوی سونی در رویداد Paris Games Week 2017 باشید

چیزی تا شروع رویداد Paris Games Week نمانده است و طبق اعلام سونی، طرفداران منتظر رونمایی‌های بزرگ در کنفرانس مطبوعاتی پلی‌استیشن باشند.

مدتی پیش کمپانی سونی تایید کرده بود پس از یک سال غیبت، امسال در رویداد Paris Games Week 2017 حضور خواهد داشت و یک کنفرانس مطبوعاتی نیز برگزار خواهد کرد. اما طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد سونی با دست پر در این رویداد ظاهر خواهد شد. طبق توییت منتشر شده در صفحه پلی‌ استیشن اروپا، آنها اعلام کرده‌اند که طرفداران می‌توانند منتظر رونمایی‌های بزرگ از سوی سونی در رویداد Paris Games Week 2017 باشند.

چیزی تا کنفرانس PlayStation Live From Paris Games Week باقی نمانده است. در تاریخ ۳۰ اکتبر منتظر رونمایی‌های بزرگ باشید. 

کنفرانس مطبوعاتی سونی با نام «PlayStation Live From Paris Games Week» در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) و در ساعت ۱۷ به وقت پاریس و ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

همچنین در اطلاعیه‌ای که در وبلاگ پلی‌استیشن اروپا منتشر شده است آنها به رونمایی‌های بزرگ، معرفی بازی‌های جدید برای کنسول پلی‌استیشن 4 و معرفی بازی‌های جدید برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن اشاره کرده‌اند.

طبق سوابق گذشته سونی در رویداد پاریس می‌توان انتظار داشت آنها بازی‌های مهمی را برای نمایش در نظر گرفته باشند همچنان که سونی در رویداد Paris Games Week طی سال‌های گذشته از جمله به معرفی بخش چند نفره Uncharted 4، نمایش تریلر جدید از بازی Horizon Zero Dawn، تاریخ انتشار بازی Street Fighter V و بازی جدید استودیو کوانتیک دریم یعنی Detroit: Become Human پردخته است.

سونی پس از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی PlayStation Live From Paris Games Week، به فاصله کمی بیش از یک ماه کنفرانس مطبوعاتی دیگری نیز با نام PlayStation Experience در کالیفرنیا برگزار خواهد کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده