// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی های هفته دوم مهر 1396 برای اندروید

هفته گذشته شاهد عرضه بازی‌های با کیفیتی از مجموعه Modern Combat و Middle-earth برای اندروید و آیفون بودیم.

هفته گذشته بازی‌های حجیم و البته با کیفیتی برای گوشی‌های موبایل منتشر شد که زومجی نیز مانند همیشه به سرعت به معرفی این بازی‌ها پرداخت. از جمله بازی‌های جدید، در نهایت بعد از انتشار نسخه Early Access شاهد منتشر شدن نسخه کامل بازی Modern Combat Versus بودیم که در آن یک بار دیگر به نبردی اول شخص در گوشی‌های موبایل می‌رویم. از سوی دیگر با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی جدید مجموعه Middle-earth کمپانی برادران وارنر اقدام به انتشار بازی اندروید و آیفون Middle-earth: Shadow of War کرد که بر خلاف نسخه کنسولی این مجموعه، شاهد تغییر دوربین بازی بودیم.

اگر بازی‌های این هفته نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند. شما همچنین می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی به انبوهی از بهترین بازی های موبایل به همراه لینک دانلود دسترسی داشته باشید. در صورت علاقه می‌توانید نگاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته در زومجی نیز بیندازید. اگر به دنبال دانلود بازی اندروید و iOS هستید با زومجی همراه باشید.

بازی Guns Cars Zombies

Guns, Cars, Zombies

دیگر اکثر گیمرها با اساس داستان بازی‌های زامبی محور آشنا هستند و بازی Guns, Cars, Zombies نیز از این قاعده مستثنی نیست. ویروسی مرگبار در دنیا پخش شده است و باعث شده تا ساکنین شهرها به زامبی‌هایی دیوانه تبدیل شوند. حال شما در نقش قهرمان داستان باید برای زنده ماندن در میان ارتشی از مردگان متحرک تلاش کنید. گیم‌پلی ترکیبی از اتومبیل‌رانی و بازی‌های رانر است و باید سوار بر خودرو، تا جایی که سوخت‌تان اجازه می‌دهد، به کشتار زامبی‌ها بپردازید. یکی از نکات مثبت بازی، تنوع شخصیت‌ها برای انتخاب کردن است که در کنار تجهیزات پرشمار شخصی‌سازی خودرو به شما اجازه می‌دهد تا قدرت بدنه یا سوخت را افزایش دهید. Guns, Cars, Zombies همچنین مراحل متنوعی دارد که از چند استیج تشکیل شده‌اند. هر استیج دارای مجموعه‌ای از ماموریت‌‌ها است و با تمام کردن آنها پول و آیتم‌های مختلفی را دریافت می‌کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون موبایل Guns, Cars, Zombies

بازی Highway Traffic Racer Planet

Highway Traffic Racer Planet

بازی ریسینگ دیگر این هفته Highway Traffic Racer Planet است که پیش از این به صورت بتا برای اندروید عرضه شده بود. برخلاف Guns, Cars ,Zombies که باید مشغول له کردن زامبی‌ها شوید، در بازی Highway Traffic Racer Planet تنها باید به فکر برخورد نکردن با خودروهای در حال حرکت باشید. مانند سایر بازی‌های مشابه، در این بازی نیز امکان خریداری خودروها‌ی متنوع و آزادسازی چهار حالت وجود دارد و حتی می‌توانید با جمع آوری تکه‌های نقشه‌ها، جاده‌های جدیدی را برای ویراژ دادن آزاد کنید. بازی Highway Traffic Racer Planet بیشتر مناسب علاقمندان به ثبت رکورد است تا در بزرگراهی بی‌پایان با حرکت از میان خودروها، از موانع دوری کنند و بیشترین امتیاز ممکن را برای حضور در لیدربورد ثبت کنند. شما اکنون می‌توانید بازی Highway Traffic Racer Planet را به صورت رایگان برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Highway Traffic Racer Planet

بازی اندروید Middle-earth: Shadow of War

Middle-earth: Shadow of War

در حالی که کمتر از یک‌هفته به انتشار Middle-earth: Shadow of War مانده، کمپانی برادران وارنر هفته گذشته نسخه موبایل این بازی مورد انتظار را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. هرچند برخلاف نسخه کنسولی و پی‌سی، بازی دنیایی عظیم را در دسترس بازیکنان نمی‌گذارد، اما هنوز می‌توانید با نصب این بازی رایگان به ماجراجویی جمع‌وجوری بروید تا در کمپین بازی با جمع کردن گروهی چهار نفره از قهرمانان، یک به یک ارک‌ها را شکست دهید. یکی از ویژگی‌های Shadow of War که اخیرا در بسیاری از بازی‌های موبایل نمونه مشابه آن را شاهد بودیم، حالت بازی خودکار است که بازی Middle-earth: Shadow of War نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. به لطف این قابلیت در جریان نبرد‌ها نیازی به حرکت دادن قهرمان‌ها ندارید و شخصیت‌ها به صورت خودکار به مبارزه می‌پردازند. البته هنوز هم امکان اجرای برخی از دستورات در بازی وجود دارد و می‌توانید از تماشای مبارزات لذت ببرید. نسخه موبایل Middle-earth در زمینه قهرمان‌ها نیز تنوع زیادی دارد و از تالیون گرفته تا آراگورن در این بازی حضور دارند و می‌توانید آنها را آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Middle-earth: Shadow of War

بازی Modern Combat Versus

Modern Combat Versus

اگر به دنبال یک بازی باکیفیت هستید، حتما باید نگاهی به محصولات کمپانی گیم‌لافت بیندازید. این کمپانی هفته گذشته در نهایت بازی Modern Combat Versus را برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرد تا این‌بار به تجربه‌ای چندنفره و آنلاین برویم. برخلاف نسخه گذشته سری مدرن کامبت، Modern Combat Versus بخش داستانی ندارد و این بار توسعه‌دهندگان ترجیح داده‌اند تا روی حالت چندنفره متمرکز شوند. البته هنوز هم بازی کردن به صورت تکنفره در بخش Solo Play ممکن است و می‌توانید با هوش مصنوعی سرگرم مبارزه شوید. مانند گذشته می‌توانید توقع بهترین جزئیات را از بافت‌ها و گرافیک بازی داشته باشید که این کیفیت در سلاح‌ها نیز حفظ شده است. حضور شخصیت‌هایی با سبک و تجهیزات منحصر به فرد، نقشه‌های متنوع و شیوه کنترل جالب و جدید طراحی شده توسط گیم‌لافت، بازی Modern Combat Versus را به یکی از گزینه‌های مناسب برای تجربه در آخر هفته تبدیل کرده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Modern Combat Versus

بازی The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series

The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series

اگر با بازی ARK: Survival Evolved در پی‌سی و کنسول‌ها آشنا باشید، احتمالا بازی The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series نیز برای شما جذاب خواهد بود. آغاز بازی مشابه با ARK است و در آن شما در نقش شخصیی بی‌پناه باید به دنبال منابع غذایی بروید و با یافتن چوب، برای خود سرپناهی را فراهم کنید. شما در این بازی در یک جزیره مملو از دایناسورهای جورواجور هستید که باید با آنها روبرو شده یا با رام کردنشان بر فراز جزیره پرواز کنید. ساخت سلاح‌های مختلف و رفتن برای شکاری حماسی، از دیگر خصوصیات این بازی ماجراجویی و نقش‌آفرینی هستند که می‌توانیم به آنها اشاره کنیم. در مجموع در The Ark of Craft، زنده‌ ماندن در سه جزیره هدف اصلی شما است که باید با جمع‌آوری آیتم‌ها و ساخت آیتم‌هایی جدید با چالش‌های متفاوتی در دنیای ما قبل تاریخ روبرو شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Ark of Craft: Dinosaurs Survival Island Series


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده