نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم The First Wives Club به صورت سریالی اقتباس خواهد شد

بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت قصد دارد فیلم The First Wives Club به صورت سریالی اقتباس کرده و در تلویزیون به روی آنتن بیاورد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی خبری منتشر شده که حاکی از آن است بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت در حال تولید و توسعه یک سریال نیم ساعته جدید هستند که داستان آن براساس فیلم کلاب اولین همسران (The First Wives Club) که در سال ۱۹۹۶ اکران شده، نوشته شده است.

براساس این خبر تازه منتشر شده، تریسی اولیور که اخیرا در نویسندگی فیلمنامه فیلم کمدی بزرگسال Girls Trip که در تابستان منتشر شده بود و در آن با کنیا بریس همکاری داشته، حال به نظر می‌رسد که برای نویسندگی این سریال هم انتخاب شده است. تریسی اولیور با نویسندگی فیلمنامه این فیلم تبدیل به اولین زن دو رگه آمریکایی آفریقایی شد که فیلمنامه‌ی اثری را نوشت که در باکس آفیس داخلی توانست فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار داشته باشد.  تریسی اولیور و کنیا بریس علاوه بر فیلم Girls Trip در نویسندگی فیلنامه‌های زیادی با هم همکاری داشته‌اند که به عنوان مثال در بین این فعالیت‌ها می‌توان به فیلم آرایشگاه: اصلاح بعدی (Barbershop: The Next Cut) اشاره کرد.

داستان نسخه سریالی شباهت خیلی زیادی به نسخه سینمایی آن داشته و تقریبا تا حد زیادی همان طرح را دارد. در نسخه اصلی فیلم The First Wives Club بازیگرانی همچون داین کیتن، بت میدلر و گلدی هان حضور داشتند و نقش سه زنی را ایفا می‌کردند که به تازگی از همسران خود جدا شده و به شدت به دنبال راهی هستند تا بتوانند از طریق این راه از همسران خود که آنها را به خاطر فرد دیگری تنها گذاشته‌اند انتقام بگیرند. در همین مدت زمان این سه زن با هم آشنا شده و تیمی را تشکیل دادند و قدرت خود را چند برابر کردند تا بتوانند به کمک هم و به کمک این رابطه خواهرانه‌ای که با هم دارند، نقشه شوم خود را عملی سازند.

او در رزومه کاری و حرفه‌ای خود فعالیت‌های زیادی کرده و تنها به نویسندگی فیلمنامه این چند فیلم ختم نمی‌شود. او در سریال ماجراهای ناگوار یک دختر سیاه پوست بی دست و پا (The Mis-Adventures of Awkward Black Girl) علاوه بر نویسندگی فیلمنامه یکی از نقش‌های این مجموعه را هم ایفا کرده است، نویسندگی فیلمنامه سریال کمدی همسایه‌ها (The Neighbors) از شبکه ABC را برعهده داشته و همچنین در پروژه سریال پشیمانی بازماندگان (Survivor's Remorse) که از شبکه Starz پخش می‌شد هم به عنوان یک نویسنده حضور بسزایی داشت. او در حال حاضر هم در حال اقتباس داستان کتاب پرفروش نیکولا یون به نام خورشید هم یک ستاره است (The Sun is Also a Star) برای دو کمپانی برادران وارنر و MGM است.

کرن روزنفلت که در پروژه‌هایی مانند سری فیلم گرگ و میش (The Twilight Saga) و فیلم شیطان پرادا می‌ پوشد (The Devil Wears Prada) نقش یکی از چندین تهیه کننده را داشته است، قرار است در تولید فیلم The First Wives Club وظیفه یکی از تهیه کنندگان اجرایی را برعهده داشته باشد. علاوه بر کرن روزنفلت، دانا تویینیر مسئول بخش تولید و توسعه و همچنین مسئول اصلی بخش برنامه ریزی شبکه پارامونت و TV Land هم در این پروژه به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی حاضر خواهد شد. 

شبکه پارامونت که اخیرا نام آن تغییر کرده و بیشتر مخاطبان ممکن است آن را با نام Spike TV بشناسند، در روز ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۸ دی ۱۳۹۶) کار خود را به طور رسمی به عنوان شبکه پارامونت آغاز خواهد کرد. در حال حاضر با اینکه حتی شبکه کار خود را به طور رسمی آغاز نکرده اما برنامه‌های مجموعه‌های تلویزیونی که قرار است در آن پخش شوند منتشر شده و براساس این لیست قرار است نسخه سریالی فیلم هذرها (Heathers)، سریال درام یلواستون (Yellowstone) و مینی سریال ویکو (Waco) در این شبکه تازه کار به روی آنتن برود.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده