نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید فیلم Justice League در کامیک کان نیویورک منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از فیلم لیگ عدالت (Justice League) در مراسم کامیک کان نیویورک به طور رسمی توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی مراسم کامیک کان که هم‌اکنون در حال برگزاری در شهر نیویورک است، تریلری از جدیدترین پروژه مشترک کمپانی برادران وارنر و دی سی یعنی فیلم Justice League (لیگ عدالت) منتشر شده که علاوه بر اینکه مبارزه بزرگ این لیگ را به نمایش می‌گذارد نشان می‌دهد که بتمن کارهای دیگری هم به جز رسیدگی به اهداف لیگ عدالت دارد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

این تریلر سومین ویدیوی هیجان‌انگیزی است که ما برای فیلم مورد انتظار لیگ عدالت دریافت می‌کنیم. اولین تریلر منتشر شده، ویدیویی بود که تنها برای شرکت‌کنندگان مراسم کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۶ و حضار حاضر در سالن H به نمایش گذاشته شده بود و به طور عمومی منتشر نشد. دومین تریلر هم در طی مراسم کامیک کان سن دیگو سال جاری به طور عمومی پخش شد. همچنین قسمت‌هایی از سومین تریلر هم شب گذشته در حساب کاربری رسمی توییتر فیلم لیگ عدالت به طرفداران نمایش داده شد. طبق قولی که قبلا داده شده بود، قرار بود در این تریلر شخصیت‌های بیشتری شرکت داده شود و صحنه‌های خیلی بیشتری نسبت به قبل از این کاراکترها به نمایش گذاشته شود. با اینکه در این تریلر تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی و تاثیرگذار داستان حضور داشتند و به‌وضوح ما آنها را دیدیم، اما هنوز هم غیبت یکی از اعضای اصلی لیگ عدالت و به عبارتی هسته این لیگ حس می‌شود که آن هم کسی نیست جز سوپرمن.

قهرمانان جدید ما مانند آکوامن، فلش و سایبورگ که به‌تازگی در لیگ عدالت به هم‌تیمی‌های خود یعنی بتمن و واندر وومن پیوسته‌اند بالاخره در این تریلر جدید فرصت بیشتری پیدا کردند تا بتوانند استعدادها و قدرت‌های خود را به نمایش بگذارند و به نوعی بهتر از تریلر‌های قبلی توانستند بدرخشند. این تریلر صحنه‌های خیلی بهتر و بیشتری نسبت به قبل از مبارزه تیم ابرقهرمانان لیگ عدالت با دارک ساید و سربازهای ارتش او به نام پارادمون‌ها را به معرض نمایش گذاشته است. همچنین در این تریلر ما یک چشم‌انداز آخرالزمانی و جهنمی را می‌بینیم که قهرمانان ما سرتاسر زمین را می‌گردند تا با مبارزه با این شیطان بزرگ و ارتش عظیمش بتوانند به کلی زمین را از وجود او پاک و از محل زندگی خود دفاع کنند.

بن افلک در نقش بروس وین/بتمن، گل گدوت در نقش پرنسس دایانا/واندر وومن، هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن، جیسون موموآ در نقش آرتور کری/آکوامن، ازرا میلر در نقش بری آلن/فلش، ری فیشر در نقش ویکتور استون/سایبورگ، ویلم دفو در نقش نیوییدس والکو، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوثر، جرمی جان آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث، داین لین در نقش مارتا کنت (مادر کلارک کنت یا سوپرمن)، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا (مادر دایانا یا واندر وومن)، بیلی کروداپ در نقش هنری آلن (پدر بری آلن یا فلش)، امبر هرد در نقش مرا، جی. کی. سیمونز در نقش کمیسر جیم گوردون و امی ادامز در نقش لوئیس لین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در ابتدا توسط زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) کارگردانی شده بود و بعد از آن به جاس ویدون، کارگردان فیلم The Avengers (انتقام جویان) و فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محول شد. در ابتدا ایده اصلی فیلم توسط خود زک اسنایدر و کریس تریو خلق شد و بعد از آن به قلم خود جاس ویدون و کریس تریو شاخ و برگ داده شد و تبدیل به یک فیلمنامه مناسب برای ساخت فیلم شد. بعد از اتفاقات غم‌انگیز خانوادگی که برای زک اسنایدر به وجود آمد، جاس ویدون وظیفه کارگردانی فیلمبرداری مجدد بعضی بخش‌های این قسمت و دنباله آن و همچنین نظارات کامل روی مراحل پس از تولید آنها را هم بر عهده داشت. فیلم لیگ عدالت توسط افرادی مانند چارلز روون، دبورا اسنایدر، جان برگ و جف جانز تهیه‌کنندگی و تولید شده است. همچنین جیم روو، وزلی کولر، کورت کنیموتو، کریس تریو و بن افلک از جمله افرادی هستند که در این پروژه وظیفه تهیه‌کننده اجرایی را بر عهده داشته‌اند.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود این تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده