// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Zombie Anarchy: Survival Game

بازی Zombie Anarchy: Survival Game محصولی جدید از کمپانی گیم‌لافت است که در جهانی آخرالزمانی، تلاش انسان‌ها برای زنده ماندن در برابر هجوم زامبی‌ را روایت می‌کند.

کمپانی گیم لافت به دلیل محصولات باکیفیتی که برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌کند، دیگر یکی از شناخته شده‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی در حوزه بازی‌های موبایل است. این کمپانی به‌ویژه با ارائه بازی‌هایی اعتیادآور و پر جزئیات توانسته محبوبیت ویژه‌ای را میان بازیکنان پیدا کند. حال این کمپانی بعد از انتشار بازی‌های متعدد با موضوع اتومبیل رانی یا تیراندازی،‌ این بار به سراغ سبک استراتژی رفته است تا در بازی زامبی محوری، بازیکنان را با شخصی به نام Kane برای حمله به پایگاه‌های زامبی‌ها همراه کند.

بازی Zombie Anarchy: Survival Game

برای حمله به هر یک از اردوگاه‌ها باید مقدار مشخصی غذا داشته باشید

داستان بازی اندروید و آیفون Zombie Anarchy: Survival Game از زبان Kane روایت می‌شود؛ جایی که او در توضیحات کوتاهی از افزایش مردگان متحرک خبر می‌دهد و ما را از وجود پایگاه‌هایی با قابلیت ساخت زامبی مطلع می‌کند. بازی داستان آنچنان پیچیده‌ای ندارد و مشابه با بسیاری از آثار زامبی-محوری که تاکنون دیده‌ایم به ارائه توضیحاتی کوتاه بسنده کرده است. اما مهم‌ترین ویژگی بازی Zombie Anarchy: Survival Game گیم‌پلی آن است که با ارائه محتوای غنی، توانسته ترکیبی مناسب را از یک بازی استراتژی زامبی-محور ارائه دهد. بازی در چند بخش مختلف انجام می‌شود و باید با ورود به بخش‌های مختلف، مشغول کشتار زامبی‌ها یا نبرد با سایر بازیکنان شوید. اولین حالت بازی از طریق نقشه عظیم Zombie Anarchy: Survival Game در دسترس قرار دارد. در این حالت باید با ورود به پایگاه زامبی‌ها، خودتان را به ساختمان مرکزی آنها برسانید و با تخریب آن، زامبی‌ها را شکست دهید. در این حالت، در کنار از بین بردن ساختمان‌ها باید مراقب حمله برج‌ها و همینطور زامبی‌ها به شخصیت‌ها‌ باشید تا بر اثر حملات پی در پی به آنها، کشته نشوند.

با از بین بردن درصد مشخصی از پایگاه زامبی‌ها، می‌توانید سکه‌هایی را با نماد اسکلت جمع‌آوری کنید که در انتها برای دریافت جوایز بیشتر کاربرد دارند. بر خلاف بازی‌هایی که این روزها از Loot Box پشتیبانی می‌کنند، بازی Zombie Anarchy: Survival Game با کمی خلاقیت زامبی‌ها را در نقش لوت باکس‌ها در مقابلتان قرار می‌دهد تا با از بین بردن آن‌ها جوایزی را از معمول تا کمیاب به دست بیاورید. هرچند در ابتدا بازی را با یک شخصیت آغاز می‌کنید، در ادامه می‌توانید با ساخت اردوگاه، شرایط را برای حضور سایر بازماندگان در مرکز فرماندهی خود فراهم کنید. هر یک از شخصیت‌ها قدرت و مهارت خاصی دارند و باید از آنها برای حمله به پایگاه‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال، شخصیت Kane توانایی پرتاب کوکتل مولوتف را دارد و در مثال دیگر، شخصیت ناتالی می‌تواند با فعال کردن حمله ویژه خود، با سرعت بیشتری به اطراف شلیک کند.

بازی Zombie Anarchy: Survival Game

بازی دارای حالت PvP برای حمله بازیکنان به پایگاه‌های یکدیگر است

حالت دیگر بازی،‌ حمله به اردوگاه دزدها است که با توجه به سرعت بالاتر و حرکت سریع‌تر آنها، بخش Raid یکی از مشکل‌ترین حالت‌های بازی محسوب می‌شود. در این حالت، هر اردوگاه دارای یک خودروی ون است که با تیربار به سمت مهاجمین شلیک می‌کند. حالت Raid در حقیقت بخش چندنفره بازی است که در آن می‌توانید با حمله به HQ سایر بازیکنان، آیتم‌های آنها را به غارت ببرید. همین موضوع اهمیت استراتژی را بالا می‌برد و اگر شرایط را به‌خوبی نسنجیده باشید، احتمال شکست‌تان بالا می‌رود. آخرین بخش بازی، پایگاه خودتان است که باید با ارتقاء سطح شخصیت‌ها و پایگاه، سازه‌های جدیدی را برای ارتقاء توانایی شخصیت‌ها آزاد کنید.

اما اگر بخواهیم به گرافیک بازی بپردازیم، بازی Zombie Anarchy: Survival Game در زمینه طراحی زامبی‌ها، ساختمان‌ها و در مجموع محیط بازی عملکرد مناسبی دارد و حتی اگر گوشی موبایلی با سخت‌افزار ضعیف داشته باشید، احتمالا دچار افت فریم جزئی به‌ویژه در زمان انفجارها خواهید شد. این جزئیات در صداگذاری نیز حفظ شده است و چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ سمعی، Zombie Anarchy: Survival Game می‌تواند شما را سرگرم خود کند.

بازی Zombie Anarchy: Survival Game

در مجموع، بازی Zombie Anarchy محصول باکیفیت دیگری از کمپانی گیم‌لافت است که اخیرا نیز بازی Modern Combat Versus را با جزئیاتی مشابه، اما گیم‌پلی متفاوتی منتشر کرده بود. این بازی می‌تواند روزها شما را درگیر خود کند، اما باید توجه داشته باشید که به دلیل اجبار استفاده از اینترنت، تجربه آن در مکان‌های بدون اینترنت مانند مترو ممکن نیست. بازی Zombie Anarchy: Survival Game اکنون به صورت رایگان برای کامپیوترهای ویندوزی، اندروید، iOS و البته ویندوز موبایل منتشر شده است.

دانلود بازی اندروید Zombie Anarchy: Survival Game


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده