// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

بازی موبایل PUBG در حال توسعه است

کمپانی تنسنت و استودیو بلوهول ساخت بازی موبایل PUBG را رسما تایید کردند؛ البته فقط برای کشور چین.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، شرکت تنسنت و استودیو بلوهول اعلام کردند که با همکاری یکدیگر نسخه موبایل بازی PlayerUnknown’s Battleground را برای کشور چین عرضه خواهند کرد. این موضوع طی کنفرانس مشترک این دو کمپانی اعلام شد و با اینکه هنوز به‌صورت رسمی چیزی از سوی Bluehole منتشر نشده است، اما برخی از رسانه‌های محلی این خبر را تایید کرده‌اند.

بنا به گزارش رسانه‌های چینی، تنسنت قصد دارد تا تمام ویژگی‌های نسخه کامپیوتر بازی را به موبایل هم انتقال دهد و تجربه مشابهی از بازی را در گوشی‌های هوشمند نیز ارائه کند. در این کنفرانس کیم چانگان، مدیر عامل استودیوی سازنده بازی PUBG و ما ژیائویی، معاون ارشد کمپانی Tencent اعلام کردند:

به لطف استقبال فوق‌العاده از نسخه پی‌سی بازی PUBG و همکاری خوبی که بین دو کمپانی برقرار است، روند توسعه نسخه موبایل این بازی نیز به‌خوبی در حال اجرا است و در آینده‌ای نزدیک گیمرهای چینی قادر خواهند بود تا در هر لحظه و هر مکانی به تجربه بازی روی گوشی‌های هوشمند خود بپردازند.

علاوه بر موارد ذکر شده، گویا تنسنت قصد دارد تا سازوکاری را پیاده کند که بازیکنان با تجربه بازی روی موبایل، امتیازهایی را هم در نسخه کامپیوتر بازی PUBG به‌دست آورند. با این حال، هنوز جزئیاتی از این موضوع در دسترس نیست و در ضمن تاریخ انتشار بازی و سیستم‌عامل‌های مقصد آن نیز فعلا مشخص نشده است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سازندگان می‌توانند تجربه فوق‌العاده نسخه کامپیوتر را در گوشی‌های هوشمند نیز به‌وجود آورند؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده